Avatar billede arvesen Nybegynder
10. maj 2000 - 11:11 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

ikke serverlager nok

Jeg får tit en besked når jeg instalerer en ny nt workstation, som er

service programmet server stoppet med fejl, Der er ikke serverlager nok til at starte udføre denne handling.

hvad er det og hvordan kan jeg rette der uden at instalerer maskinerne forfra igen.

Avatar billede fumes Nybegynder
10. maj 2000 - 11:21 #1
"There is not enough serverstorage" - er en kendt fejl når service packen ikke er up to date - geninstallér den servicepack du kører med
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
10. maj 2000 - 11:22 #2
I "Mastering NT4 server (WS)" står der at servicen ikke kan køre hvis der ikke er mindst 12 MB RAM fri.

Hvis du ikke fjern administrere den eller har shares (fil, printer..) så slå servicen fra.

Mads Østerby

Avatar billede herskegut Nybegynder
10. maj 2000 - 14:22 #3
det er meget enkelt..
det er fordi at du har installeret, service pack nummer et eller andet, og derefter installeret netkortet, dermed overskriver den nogle filer der gør at den der besked fremkommer.
jeg har selv bøvlet med det.
men efter at du gør det der kommer det hele til at virke fint igen..
/Herskegut