Avatar billede al Nybegynder
10. maj 2000 - 10:45 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Indb. FTP server indstillinger

Når jeg har sat en FTP server op på min computer med win2k(pro) vha. den indbyggede FTP-server, og man så henter fra mig. Så efter at man har hentet ca. 5 filer (á 4-5mb) fra mig, så crasher forbindelsen, med beskeden:

"Der opstod en Fejl under kopieringen"
"200 Type set to 1
421 Terminating connection"

Jeg kan så først forsætte igen efter 1-2 min.

Hjælp mig med at fjerne dette problem!!!
Avatar billede taffy Nybegynder
10. maj 2000 - 11:06 #1
det sker også hjemme hos min ven og det er fordi den ikke er registreret !! jeg tror det er dit problem og der er sådan set ikke noget at gøre ved det andet end at registrere det !!
Avatar billede taffy Nybegynder
10. maj 2000 - 11:54 #2
kan du komme med en begrundelse hvorfor mit svar er afvist ? :-)
Avatar billede al Nybegynder
10. maj 2000 - 12:02 #3
Det løser ikke mit problem, men hvis du kommer med et crack, sååååå!
Avatar billede taffy Nybegynder
10. maj 2000 - 12:12 #4
al har du icq for så kontakt mig på 20805451
Avatar billede al Nybegynder
11. maj 2000 - 13:47 #5
Jeg har endnu ikke fået en løsning jeg kan bruge!

Hvis der er nogen som har et crack, så sig til...
Avatar billede taffy Nybegynder
11. maj 2000 - 18:31 #6
du kan registrere lovligt hvis du vil noget !!
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
11. maj 2000 - 21:48 #7
Hva' er det for noget? Sådan et problem har jeg da ikke! Det virker da fint hos mig. Jeg tror ikke helt på den med, at det er fordi den skal registreres. Jeg ved ikke hvad problemet er, men det lyder lidt langt ude med registreringen...
Avatar billede al Nybegynder
17. maj 2000 - 12:40 #8
Der vanker stadig 60 point til den der kan hjælpe mig, evt vha. et crack
Avatar billede steffen Nybegynder
22. maj 2000 - 17:55 #9
Brug evt en anden server, ex. Serv-U.
Avatar billede al Nybegynder
23. maj 2000 - 08:00 #10
Jow, Jow. det kan jeg da godt finde ud af, men jeg vil have den indbyggede til at virke. Det kan da ikke passe at den ikke virker ordenligt i pro. versionen!
Avatar billede cassidy Nybegynder
23. maj 2000 - 20:23 #11
Det da også vrøvl og latin at den skal crackes!

"200 Type set to 1" er almindeligvis en fejl i forbindelse med rettigheder på de virtuelle biblioteker. Er filsystemet NTFS?  Hvis så, logger brugerne på FTP med "Anonymous" eller har de egne accounts?

Tag en "properties" på dit "Default FTP Site", vælg "Security Accounts" fanebladet.  Sørg for at den angivne konto har adgang til alle biblioteker og filer i den folder-struktur du deler vhja FTP.
Avatar billede al Nybegynder
24. maj 2000 - 11:30 #12
Jeg køre med FAT32 filsystem, og brugerne logger på som "Anonymous", og de HAR adgang til alle mapper.
Avatar billede cassidy Nybegynder
24. maj 2000 - 11:37 #13
Hvor mange brugere er logget på, på samme tid?
Avatar billede al Nybegynder
24. maj 2000 - 11:45 #14
Problemet opstår selv om der kun er 1 bruger logget ind, jeg kan ikke huske at have flere inde af gangen.
Avatar billede al Nybegynder
23. april 2001 - 14:28 #15
ja ja