Avatar billede eflow Nybegynder
30. januar 2002 - 15:11 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Se hvad den anden computer forteager sig ?

Min computer køre som server lige nu for min families computer, findes der programmer der kan se hvad den laver ?
Avatar billede tha-crazy-boy Nybegynder
30. januar 2002 - 15:15 #1
Yup... VNC.. Derfra kan du styre den anden PC, somom du sad ved den:

http://www.uk.research.att.com/vnc/download.html
Avatar billede eflow Nybegynder
30. januar 2002 - 15:16 #2
det kender jeg skam godt, men sådan uden at styre hans computer ?
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
30. januar 2002 - 15:19 #3
du kan sætte vnc op til ikke at overtage mus/tastatur
så man kan nøjes med at overvåge skærmen
Avatar billede klatten Nybegynder
30. januar 2002 - 15:23 #4
www.tucows.com
Søg efter 'spy'
Der er et hav af programmer. Skal nok installeres på "familiepc'en" og så kan du efterfølgende se, hvad der er lavet!
Har ikke prøvet nogen af dem af, så jeg kan ikke anbefale nogen:(
Avatar billede eflow Nybegynder
30. januar 2002 - 15:24 #5
damn, man skal helst ikke instalere, den bliver brugt lige nu, så det er ikke en mulighed nu, men kan da inst lidt senere *s* vil jeg se på!
Avatar billede eflow Nybegynder
30. januar 2002 - 15:27 #6
findes der foresten ikke en netmonitor i windows xp ? har set den i 98/me...
Avatar billede 1003 Nybegynder
30. januar 2002 - 15:28 #7
der er et program, der hedder keyspy, det er ret godt, der kan du få en mail tilsendt, med en txt over hændelser
Avatar billede 1003 Nybegynder
30. januar 2002 - 15:29 #8
du kan installere den uden at genstarte og kan hente den her : www.1003.webbyen.dk
Avatar billede 1003 Nybegynder
30. januar 2002 - 15:31 #9
hovsa :o/ den kan ikke vise hvad der på de andre computere, så skal det installeres på hver computer :-(
Avatar billede eflow Nybegynder
30. januar 2002 - 15:32 #10
1003>> et keylogger program, sådan et har een af mine venner osse lavet, sååå deeett....hæh...men der er fri bane nu...så nu skal jeg lige ind og have inst det der *s*
Avatar billede eflow Nybegynder
30. januar 2002 - 15:53 #11
så er der smidt vnc på deres computer, tak alle sammen, jeg smider lige point til jer alle!