Avatar billede jimmyantony Nybegynder
29. januar 2002 - 23:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

(S)VCD til VCD

Kan nogen hjælpe med at opklare hvordan jeg kan konvertere en NTSC (S)VCD til en PAL VCD?
Avatar billede inf2005 Nybegynder
29. januar 2002 - 23:34 #1
prøv at kigge på www.divxit.dk

der er rigtig mange gode programmer til den slags
Avatar billede inf2005 Nybegynder
29. januar 2002 - 23:38 #2
kan du bruge det til noget?
Avatar billede jimmyantony Nybegynder
29. januar 2002 - 23:41 #3
Nej desværre ikke... Jeg har både været derinde og på www.vcdhelper.com, men jeg kan simpelthen ikke finde en conversion guide fra SVCD til VCD. Der er alt muligt andet som DIVX til VCD o.s.v. men ikke det ovenstående...
Avatar billede Noone Nybegynder
30. januar 2002 - 01:44 #4
Avatar billede jimmyantony Nybegynder
30. januar 2002 - 08:06 #5
Jeg har allerede prøvet på alle mulige måder med TMPENC men uden held. Tmpenc kan konvertere til PAL, men umiddelbart kan jeg ikke se at programmet kan lave SVCD om til VCD.....
Avatar billede ithelp Nybegynder
08. maj 2002 - 10:20 #6
http://forum.vcdhelp.com/viewtopic.php?t=78178
her er der en guide til hvordan det skal gøres... :)
Håber at det hjælper dig !