Avatar billede prebenped Nybegynder
29. januar 2002 - 02:06 Der er 9 kommentarer

Gratis download af webbutik

Hej!

Jeg har for lang tid siden, set at man kan download en webbutik som man evt. kunne bruge.

Er der nogen som har et dansk link på en sådan butik. ??
Avatar billede casm_ Nybegynder
29. januar 2002 - 02:26 #1
den er ikke så go, men den kan bruges hvis din side ikke er for stor :)

http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=253
Avatar billede petercardel Nybegynder
30. januar 2002 - 00:48 #2
...det ovenstående download, kan absolut ikke anbefales...den er vildt ringe, men det er bare min mening ;o)
Avatar billede kerteminde Nybegynder
30. januar 2002 - 00:52 #3
Ja, det har jeg også fundet ud af.

Men jeg har behov for gratis webbutik, da jeg ikke er god til at lave noget sådan adv. noget
Avatar billede petercardel Nybegynder
30. januar 2002 - 00:55 #4
...nej, det kan være et problem, hvis det skal være gratis...
Avatar billede kerteminde Nybegynder
30. januar 2002 - 00:57 #5
Ja, det er nok svært.
Avatar billede nz Nybegynder
02. februar 2002 - 23:27 #6
Jeg har noget der hedder shopfactory.  Skriv din mail adresse så mailer jeg den til dig.
Avatar billede nz Nybegynder
02. februar 2002 - 23:32 #7
den fylder 8.8 MB.

Jeg kan se at jeg har nogle flere webshops også - nogle af dem er vist demo versioner - men du kan måske finde et se. nr på Internet :)
Avatar billede kerteminde Nybegynder
02. februar 2002 - 23:46 #8
Hej nz!

Du kan maile dem du har så kan jeg kigge på dem.

Mailadressen er pkp@pc.dk
Avatar billede terra Nybegynder
26. juni 2002 - 21:52 #9
Hei,
Sjekk: www.shopfactory.no
Demo har også en dansk veiledning.

MVH Terra.