Avatar billede webdesigner Praktikant
28. januar 2002 - 22:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søg i database

hvordan kan jeg lave et søge felt der søger i en  database efter et ord???
Avatar billede tobster Nybegynder
28. januar 2002 - 22:37 #1
Prøv ctrl+b
Avatar billede webdesigner Praktikant
28. januar 2002 - 22:40 #2
Tobster????
jeg ville heve en indtastning, programeret i flash er går in i en database og søger efter det ind tastede ord lige som yahoo jubii elle ligende
og dt skal være i flash hvordan gør jeg det!!!
Avatar billede ditlev Juniormester
29. januar 2002 - 00:32 #3
Her er et link til en tutorial, der anvender en søgning i en linkliste lavet i Flash:

http://www.actionscripts.org/tutorials/advanced/active_search_list/index.shtml

Hvis du har en Access database, skal du igang med fx. ASP for at lave funktionen.

/Ditlev
Avatar billede lingoman Nybegynder
29. januar 2002 - 00:34 #4
Hej ditlev ;)