Avatar billede 2pac_wannabe Nybegynder
27. januar 2002 - 21:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Processor

Hej

Hvad er der at sige om VIA Cyrix CPU'er? Hurtig/langsom stabil/ustabil osv.

Fandt lige ud af idag at det ikke kun var Intel og AMD der lavede CPU'er...:)
Avatar billede grinderslev Praktikant
27. januar 2002 - 21:49 #1
Dem jeg har haft fingrene i, har da virket efter hensigten :-)
Det afhænger af hvad du skal bruge den til.. CPUer indeholder jo forskellige instruktions sæt, der gør at de er specielt gode til et bestemt formål.
Avatar billede dar Nybegynder
27. januar 2002 - 21:54 #2
Cyrix-processorne er meget langsomme, men har så også den fordel at de kun kræver meget lidt køling og bruger meget lidt strøm. Man kunne f.x. bygge en lydløs maskine, men den kan ikke anbefales, hvis man er på jagt efter noget rasende hurtigt!