Avatar billede mac4me Nybegynder
26. januar 2002 - 00:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

inbygget modem

Jeg har lige köbt en PPC 6500/250. Jeg har problem med at finde hvad for et modem som er inbygget i den. Er der nogen som kan hjelpe mig?
Jeg hved nämlig ikke hvad for et jeg ska velje i modemlisten og heller ej hvad for en port. Jeg får alternativen modem- eller printerport.
MVH
mac4me
Avatar billede spe Nybegynder
26. januar 2002 - 01:43 #1
Forhåbentlig har du købt den model, der har indbygget modem!? Findes 3 udganer af 6500/250 og kun den ene har modem indbygget.
Det indbyggede modem er i så fald et Apple internt 33,6 modem. Dette bør du kunne vælge i listen i kontrolpanelet modem.
Har du orginale system cd?
Avatar billede f990634 Nybegynder
28. januar 2002 - 19:28 #2
Hvis det er den interneudgave(csll) så er det, hvis du bruger andet symstem software end det der fuldte med svært at få til at virke. Men du skal bruge en geoport/telecom eller sådan noget i den stil.