Avatar billede mh28 Nybegynder
25. januar 2002 - 23:35 Der er 1 kommentar og
4 løsninger

Computer VS Ps2 VS X-BOX

Hvad skal jeg bruge mine penge på en computer eller en PS2 eller en X-BOX (Når den udkommer)???
Avatar billede red_eagle Nybegynder
25. januar 2002 - 23:40 #1
Computer!
Den kan bruges til 897^10 gange så meget!
Avatar billede maxium Novice
25. januar 2002 - 23:42 #2
hvis at du køber en PS2 eller en X-BOX så køb en ps2
Avatar billede smiske Nybegynder
25. januar 2002 - 23:46 #3
Skal du KUN spille, så køb en PS2......har du nogen somhelst behov udover spil, så køb en PC.

Var det mig ville jeg helt sikkert købe en god PC, den er meget mere anvendelig, og de fleste nye spil og ligende til PC er næsten på højde med konsol spil efterhånden.

//Henrik
Avatar billede sprutnik Nybegynder
25. januar 2002 - 23:48 #4
Overvej hvad du skal bruge den til. Skal du kun spille, så vent til x-boxen kommer til Danmark og se om den er bedre en ps2. Det er vel smag og behag hvad for en der er bedst. Så overvej om der er nogle spil der er et must at have, da det ikke er sikkert de udkommer til begge konsoller. En pc er dyre at holde kørende, med hensyn til opgraderinger af den, men den kan jo også bruges til så uendelig mange flere ting.
Avatar billede popsy Novice
06. juni 2002 - 16:31 #5
Lukketid?  :)

popsy