Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2002 - 10:46 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Kun for Infopaq/freepaq bruger.

Hej jeg har et problem med at få kontakt med min database på freepaq´s server.

Jeg søger en der kan hjælpe mig med at få den til at virker. da man jo ikke kan få de spader fra freepaq til at få det til at køre.

hvis i vil kan i fange mig på icq 56665453 eller mail til mig på kbr@kk-netsoft.dk
Avatar billede Noone Nybegynder
25. januar 2002 - 11:59 #1
Nu HAR du checket, at du ikke bruger forkerte oplysninger til at connecte (Username, Password, Server)?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
25. januar 2002 - 12:02 #2
har du husker at ændre dit user fra wwwxxxxxx til ftpxxxxxx
Avatar billede ztyxx Nybegynder
25. januar 2002 - 12:07 #3
iøvrigt er pointantallet for højt
www.rush.dk/for_mange_point.php
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2002 - 01:04 #4
Nej point er ikke for høje, da jeg søger hjælp nu og her og der er ikke fejl min oplysniger. for hvis der er det er det freepaq der har give mig forkerte oplysninger. og den tro jeg ikke på..

Være sød at komme med nåde jeg kan gøre, og ikke en masse plate ting.
Avatar billede Noone Nybegynder
26. januar 2002 - 01:26 #5
Jeg kende ikke til freepaq, men har tit selv været ude for, at jeg har lavet en fejl i login til databasen. Hvis du nu kom med den fejl php spytter ud, kunne det være at det var nemmere for folk, at gennemskue problemet.
Avatar billede mortenfn Nybegynder
26. januar 2002 - 10:26 #6
freepaq er tit ude af drift
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2002 - 15:40 #7
Ja, og jeg er meget træt af freepaq. og deres holdning.

min sousekode er som..
<%
Set Conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
Conn.Open "DRIVER=MySQL;SERVER=mysql.freepaq.dk;UID=www007258;PWD=******;DATABASE=www007258_db;"

strSQL = "CREATE TABLE Nyheder (NyhID COUNTER, NyhOverskrift TEXT, Nyhed MEMO, NyhDato DATETIME);"
Conn.Execute (strSQL)
Conn.Close
Set Conn = Nothing
%>
og nej der er ikke fejl i min bruger oplysninger. men det virer ikke hvorfor ikke ved jeg ikke. jeg køre med asp og ikke php..

Kim
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. januar 2002 - 16:08 #8
prøv at ændre UID til ftp007258
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2002 - 13:46 #9
Har prøve og virker heller ikke, og de siger også at der skal stå www
Avatar billede ztyxx Nybegynder
29. januar 2002 - 14:44 #10
på min side, jeg oprettede hos dem for ca 2 år siden hedder mysql serveren stadig mysql.infopaq.dk har du prøvet det??
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2002 - 17:25 #11
Nej den kan ikke lide at jeg rette det. og i min mail med oprattelse står der også at det er mysql.freepaq.dk men elser tak for det desvære heller ikke nåde der fik det til at virker. Øv, hvad gjorde du for at opratte tabeller ?
Avatar billede spectradk Nybegynder
30. januar 2002 - 11:18 #12
brugernavn er med ftp
Avatar billede spectradk Nybegynder
30. januar 2002 - 11:20 #13
Jeg har selv FreePAQ www.denniz.dk
og har haft problemmer med det
brugernavnet skal være ftp007258
virker det stadig ikke så ændre www007258_db
til ftp007258_db også!!
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2002 - 12:06 #14
Spectradk...

jeg tro jeg ar funde en lille fejl men det virker bare ikke enu.
du kan se det på www.datacool.dk/test.asp Har du icq ? så kan du fange mig på 56665453
Avatar billede spectradk Nybegynder
31. januar 2002 - 11:13 #15
Conn.Execute ("CREATE TABLE Nyheder (NyhID int, NyhOverskrift LONGTEXT, Nyhed LONGTEXT, NyhDato LONGTEXT)")

og ændre www til ftp
Avatar billede spectradk Nybegynder
31. januar 2002 - 11:16 #16
ups det skulle have været et svar ikke kommentar
Conn.Execute ("CREATE TABLE Nyheder (NyhID int, NyhOverskrift LONGTEXT, Nyhed LONGTEXT, NyhDato LONGTEXT)")

og ændre www til ftp

sådanner
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2002 - 11:17 #17
Tak til..