Avatar billede pitedk Nybegynder
21. januar 2002 - 15:29 Der er 4 kommentarer

3½-diskette der er der men ikke kan kontaktes

mit spørgsmål:
jeg sad og skulle formatere 6 3½-diskette.da jeg kommer til nr 6 vil den slet ikke komme i kontakt med a drevet dvs at kommer jeg en disk i vil den ikke læse den. min computer siger der ikke er noget galt med adrevet? jeg har prøvet at skifte adrevet ud og jeg har prøvet skifte kablet ud men den siger det samme ?
jeg har også prøvet med nye og gamle disketter.
har også set inde i bios om det stod som det skulle og det gør det ?.er der nogen der kan hjælpe mig med dette. vil jeg være dem meget taknemeligt.
PS har også kørt diverse programmer for at kunne finde fejlen men der er ingen siger det ????
HJJJJJJÆÆÆÆÆÆLLLLLLPPPP HAR MEGET BRUG FOR DET A DREV (SKOLE TING)
(god side har hjulpet mig en del)
Avatar billede camino Nybegynder
21. januar 2002 - 15:36 #1
min gjorde det samme (kører winXP)
Jeg løste det ved at slette hardwaren og fjerne den fra maskinen, derefter tændte jeg og tjekkede at den ikke ver på hardware listen, så slukkede jeg maskinen, satte drevet i igen og så fandt den selv \"det nye drev\", og nu virker min igen! - Håber du også kan få din til at virke sådan
Avatar billede westlife Nybegynder
21. januar 2002 - 15:46 #2
Det kan være at disketten er ødelagt. Disketter bliver meget nemt ødelagt, bare lidt sol, og den er kaput.
Avatar billede pitedk Nybegynder
21. januar 2002 - 17:57 #3
prøvede det forslag camino skrev. slettede hardwaren og fjernede den fra maskinen
men A drevet blev ved med at være på maskinen.
det kunne ikke fjernes.ellers tak camino
PS har prøvet nye og gamle disketter
Avatar billede peet-49 Novice
24. januar 2002 - 21:29 #4
Tag strømstik og datakabel ud af flobby, gå i enhåndshåndtering og fjern flobby og drivere. genstart maskinen, sluk maskinen, sæt strømkabel og datakabel i igen, start maskinen og WIN lægger flobby og drivere ind igen, se om ikke det skulle hjælpe.