Avatar billede ssb Nybegynder
02. maj 2000 - 09:12 Der er 4 kommentarer

ICQ2000a billede

Heysa,

jeg har downloadet et totalt fedt skin fra sniz.org, og så er det at jeg bliver rigtig irreteret over det ånsvage billede ([BLOMST]ICQ2000a) der er i toppen af billedet, jeg vil gerne vide hvorn man fjerne det billede!!

--
Simon Skov Boisen
simon@ssb-net.dk
www.ssb-net.dk
Avatar billede kjalle Nybegynder
05. maj 2000 - 15:11 #1
Jeg tror desværre ikke dette kan lade sig gøre .... Du kan fjerne stort set alt det andet og sætte skins på mm. men jeg er bange for det ikke kan lade sig gøre :o( (de skal jo have lidt reklame ik' hehe)

//Kjalle :o)
Avatar billede soldier007 Nybegynder
09. maj 2000 - 23:08 #2
i ICQ2000a kan den da sagtens komme væk ... jeg har masse skinz hvor den ikke er på - og resten af dem har givet den en anden farve, så det kan man vel ;D
du skal nok kigge lidt i skin zippen til det skin der
Avatar billede soldier007 Nybegynder
09. maj 2000 - 23:10 #3
Hov " i ICQ2000a kan den da sagtens komme væk  " skulle da vidst have været " i ICQ2000a BLOMSTEN kan den da sagtens komme væk  "hehe
Avatar billede kjalle Nybegynder
18. maj 2000 - 16:14 #4
Hvorfor har du afvist soldier007's var ?? Mangler du et link til et skin eller hvad ?? Jeg kan godt finde et par stykker :o)

//Kjalle :o)