Avatar billede pml Nybegynder
20. januar 2002 - 21:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vend gæstebogen \"på hovedet\"

Jeg har et lille irreterende problem med min gæstebog som er er oprettet i FrontPage. Den nyeste besked står nederst og det syntes jeg er dumt. Er det muligt at vende den om således at den nyeste besked kommer til at stå øverst..
Avatar billede gimmy Nybegynder
20. januar 2002 - 21:11 #1
Ja.
Avatar billede gimmy Nybegynder
20. januar 2002 - 21:13 #2
<sarkasme>
Tilføjelse til reglerne:
Brugere af eksperten skal være tankelæsere der ved at studere andre brugeres ordvalg kan gennemskue hvad det reelle problem er og derigennem give et svar på spørgsmålet som mere eller mindre implicit ligger i spørgsmålet.
Derved undgår man at skrive konkrete og entydige spørgsmål hvor svarer bare umiddelbart kan svare.
</sarkasme>

Måske skulle du uddybe en smule :)
Avatar billede tsocm Nybegynder
20. januar 2002 - 21:14 #3
kom med noget kode, ellers er det jo lidt svært, eller fortæl hvilket sprog det er skrevt i, samr om der er database tilknyttet eller hvordan..
Avatar billede tsocm Nybegynder
20. januar 2002 - 21:14 #4
*lol*
Avatar billede langfinger Nybegynder
20. januar 2002 - 21:25 #5
Jeg tror du mener at det er en af de der gæstebøger der følger med Frontpage, så vidt jeg ved kan du ikke ændre det så. Men du kan jo selv lave en gæstebog i ASP eller PHP.

Eksempel på en ASP-gæstebog:
http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=212
Avatar billede pml Nybegynder
20. januar 2002 - 22:34 #6
Okay spørgsmålet var måske lidt tyndt formuleret ;-) Jeg prøver at rode lidt med den ASP gæstebog fra \"langfinger\" Tak for hjælpen.