Avatar billede anders123 Nybegynder
20. januar 2002 - 15:50 Der er 20 kommentarer

Pc´er over TV ??

Jeg har lige installeret et Gforce 2 grafik kort, men hvordan får jeg det over TV´et, har alle kablerne, men kan ikke lige få det til at virke. Jeg har et B&O, hvis det kan hjælpe jer? Og må skærmen være tændt osv osv...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
20. januar 2002 - 16:14 #1
hvilke drivere kører du med?
Avatar billede nonick Nybegynder
20. januar 2002 - 16:14 #2
Har du tilsluttet computeren til fjernsynet?
Avatar billede nonick Nybegynder
20. januar 2002 - 16:15 #3
Du skal  bare gå i
instillinger - avanceret - Device Selection - TV
Avatar billede anders123 Nybegynder
20. januar 2002 - 16:15 #4
De Drivere der ligger på cd-rommen. Nej jeg har ikke tilsluttet computeren til fjernsynet, jeg har jo skrevet at jeg ikke kan få det til at virke, mangler en lille vejledning!!!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. januar 2002 - 16:16 #5
Er der TV-out på dit grafik kort?

Hvilket B&O?

Bruger du Composite eller SVHS kabel?

Bruger du Scart adapter?
Avatar billede anders123 Nybegynder
20. januar 2002 - 16:19 #6
nonick: Den giver mig ikke mulighed for at vælge dette, jeg kan ikke markere dem ?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. januar 2002 - 16:19 #7
Der er et gult stik på dit grafik kort, det er dit TV-out.

Det skal du have ind i et gult stik på dit fjernsyn, har du ikke et sådant stik på fjernsynet skal du bruge en scart adapter.

Hvis der er SVHS out skal dette ind i et tilsvarende SVHS ind stik i fjernsynet, eller via en scart adapter, men det er dog ikke sikkert at dit TV understøtter SVHS, derfor hvilken model B&O.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. januar 2002 - 16:20 #8
Hvis dit tv ikke er tilsluttet har du ikke valgmuligheden!!!
Avatar billede anders123 Nybegynder
20. januar 2002 - 16:23 #9
Ok, men skal jeg tage det almindelige TV stik ud når jeg kører over det Scarstik der ??
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. januar 2002 - 16:24 #10
nej, men det kan være at du skal ind i menuen på dit B&O og aktivere Scart stikket, specielt hvis du bruger SVHS.
Avatar billede anders123 Nybegynder
20. januar 2002 - 16:26 #11
Scartstikket er aktiveret, det bruges jo til Video + DVD. Knapperne inde i indstillingerne kan stadigvæk ikke vælges ??
Avatar billede anders123 Nybegynder
20. januar 2002 - 16:34 #12
Ok nu kan den søge på skærmen, men kan ikke finde den. Scartstikket er sat i ??
Avatar billede anders123 Nybegynder
20. januar 2002 - 16:36 #13
SVHS er også aktiveret nu!
Avatar billede anders123 Nybegynder
20. januar 2002 - 16:38 #14
Den hopper tilbage til skærmen, den siger at instillingerne ikke er korrekte ?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. januar 2002 - 17:04 #15
kommer den over på TV\'et og hopper tilbage?

Kommer der billede på i nogle sekunder?
Avatar billede steep30 Nybegynder
20. januar 2002 - 22:23 #16
Brug Tv-tool det er langt det nemmeste:

http://come.to/tvout
Avatar billede anders123 Nybegynder
21. januar 2002 - 08:08 #17
Den kommer slet ikke over på skærmen på Pc´en, den siger at jeg ikke har de korrekte oplysninger? Og så lige en anden ting, skal jeg ikke søge efter billedet på TV´et, den kommer jo ikke bare af sig selv eller hvad?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. januar 2002 - 09:25 #18
Hvis du køre billedet ind i scart kommer det af sig selv.

Men hvilket TV er det?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
04. marts 2002 - 05:06 #19
tid at lukke?!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 03:20 #20
lukketid?!