Avatar billede anders_n Nybegynder
20. januar 2002 - 15:39 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Gaming Mus på Icemat

Hejj.. jeg skal finde en mus til en ven, hvad vil i anb.

Den skal næsten udelukkende bruges til at spille med, og den skal kunne køre på en Icemat.

(det må ikke være en Razor Boomslang)
Avatar billede anjensen1 Novice
20. januar 2002 - 15:48 #1
hej
Hvaffor ikke ded?
Har du dårlige erfaringer med boomslang?
Det hører alle da sikkert gerne mere om!
fortæl fortæl
mvh
Avatar billede francke Nybegynder
20. januar 2002 - 15:54 #2
Bliver omtalt i Ekstra Bladet som den bedste \"spillemus\" ;) :=)
Logitech MouseMan Dual Optical
Type: 4-button + Wheel
Interface: PS/2 & USB
Software: MouseWare + WebWheel
Resolution: 2 x 800dpi
Including: PS/2-Adapter
Warranty: 5 Years

Avatar billede anders_n Nybegynder
20. januar 2002 - 16:27 #3
anjensen1 > Jeg har selv sådan en men han vil ikke have den af ukendte årsager !

francke > Logitech MouseMan Dual Optical, virker den på en Icemat ?
Avatar billede tgm Nybegynder
20. januar 2002 - 16:29 #4
yes, brug kun optisk mus, det er det eneste der virker.

TGM
Avatar billede anders_n Nybegynder
20. januar 2002 - 16:36 #5
ok der står bare på Icemats hjemmeside at de ikke understøtter optiske mus
Avatar billede francke Nybegynder
20. januar 2002 - 16:38 #6
Ved squ ikke engang hvad Icemat er!! :=)
Avatar billede tgm Nybegynder
20. januar 2002 - 17:09 #7
optiske mus kan bruges på ALT, selv et spejl, så jeg tror at de kan klare en glasplade

TGM
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2002 - 17:45 #8
På min dual optical står der at det eneste den ikke kan bruges på er spejle og glas, tror du ikk du har læst forkert TGM ;)
Men hvorfor pokker skal den absolut kunne bruges på hans icemat????
Avatar billede dalle777 Nybegynder
20. januar 2002 - 20:02 #9
Razor Boomslang er ikke særlig god, mener jeg !!!
Jeg foretrækker Logitech MouseMan Dual Optical. Men den virker ikke på en icemat, hvis altså det ikke er en Icemat-optic

Daniel
Avatar billede eflow Nybegynder
20. januar 2002 - 22:09 #10
køb en dual optical, og smid den icemat ad helvede til, en dual og en stof musemåtte er det eneste der funker....
Avatar billede francke Nybegynder
21. januar 2002 - 19:05 #11
Gad vide hvorfor mit svar bliver afvist når jeg er den første der anbefaler Logitech MouseMan Dual Optical! :)
Avatar billede anders_n Nybegynder
21. januar 2002 - 19:55 #12
fordi den ikke virkede på en Icemat og det var egentligt det mit problem var ikke hvad han kunne købe hvis han ikke havde en Icemat
Avatar billede eflow Nybegynder
21. januar 2002 - 22:20 #13
det eneste der virker ordenligt på icemat er en bs mus.....så han må vist smide den lorte icemat ad helvede til eller købe en bs mus....