Avatar billede goa- Nybegynder
18. januar 2002 - 04:40 Der er 6 kommentarer

Mit GeForce2 MX-400 Kort fryser konstant :(

yeps...det er hvad den gør, uanset hvilke spil jeg vil spille (som bruger D3D) fryser fuldkommen....men lyd og OS virker fint :/ lidt træls....det er btw, et Asus v7100-PRO.....såå, hvis der er nogen der har bare den mindste anelse om hva\' dælen der er galt med den vil jeg sq blive glad :)
Avatar billede virvelvar Nybegynder
18. januar 2002 - 04:53 #1
*SNØFT* Ja jeg har sgu det samme problem.
Mit kort er bare et MSI Geforce 2 32Mb MX400..

Men mit kort virker godt i Age Of Empires 2 og Counterstrike, Men Andre spil som Medal of Honor, Wolfenstein etc...
Virker ikke, de fryser hele tiden!

Jeg tror at det ikke virker i spil som kører med OpenGL...
Avatar billede sublimeflash Nybegynder
18. januar 2002 - 05:08 #2
Prøv denne..... Det virker uovertruffen. I Skulle gerne kunne mærke en forskel og kunne køre OpenGl skulle heller ik fryse...
http://www.geforcetweak.com/
Hilsen
Sublime
Meld lige tilbage hvis det ik er nogen interesse har lige en anden ide så..... ?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
18. januar 2002 - 07:17 #3
kom lige med den anden ide :0)
Avatar billede chries Nybegynder
18. januar 2002 - 08:32 #4
har i prøvet http://www.geforcefaq.com/faq.html \"Instability problems\" sektionen ?
Avatar billede cyber_andy Nybegynder
18. januar 2002 - 17:05 #5
Prøv den nye nvidia driver!!!
Avatar billede virvelvar Nybegynder
19. januar 2002 - 17:29 #6
Sublime>>>Den der tweak, hvad skal man ændre i den for at det vil komme til at virke?