Avatar billede anders123 Nybegynder
17. januar 2002 - 19:30 Der er 12 kommentarer

Geforce 2?

Jeg har lige købt et Gforce 2, og skal installere det i min 1 ghrtz Zitech PC, men kan sku ikke lige finde mit gamle TNT2?? Hvor plejer det at skulle sidde sådant et? Og jeg kan SLET ikke se hvor det store Gforce 2 skal sidde henne ???
Avatar billede nonick Nybegynder
17. januar 2002 - 19:41 #1
Det sidder i AGP porten. Du kan da se hvor du har skærmen tilsluttet. Der hvor skærmen går ind i computeren sidder dit grafikkort. :)
Avatar billede nonick Nybegynder
17. januar 2002 - 19:41 #2
GeForce 2´et skal selvfølgelig sidde samme sted som dit gamle TNT2 :)
Avatar billede soreno Praktikant
17. januar 2002 - 20:00 #3
hvis det er et agp grafikkort du har købt, så passer det kun ét sted.
Avatar billede anders123 Nybegynder
17. januar 2002 - 20:05 #4
Jamen der står også i \"brugervejledningen\" at man skal installere det der hvor det gamle sidder, men der er bare minus plads ? Men den må da kunne være der, den er jo rimelig ny den Pc. Men det er bare ud med hele Motherboardet eller hvad ?
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
17. januar 2002 - 20:11 #5
Bare klem det ned et sted og gå i krig med loddekolben det kan ikke gå så galt DONT THIS A HOME ! Ej spøg til side gør som de overstående siger så skulle det være ordnet! :)

- Kristian
Avatar billede anders123 Nybegynder
17. januar 2002 - 20:13 #6
Hahah sjovt Kristian...NOT !! Blæseren sidder lige bagved skærm stikket, har lige pillet Motherboardet af, men der er inegn plads ?? Troede at det var sådant et standard kort, altså Gforce 2? Er der ikkke standard Sluts ??
Avatar billede nonick Nybegynder
17. januar 2002 - 20:40 #7
Det er da et AGP kort du har???
Avatar billede foodear Praktikant
17. januar 2002 - 20:45 #8
Og onboard grafik på din Zitech puter!!, måske?
Avatar billede anders123 Nybegynder
17. januar 2002 - 21:41 #9
Jeg har ikke den brune Slut, er det AGP ? Kan jeg få et magen til, men bare med en anden Slut ?
Avatar billede mib33 Nybegynder
18. januar 2002 - 00:23 #10
Du kan godt få et GeForce 2 til PCI, men så er du nok næsten lige så godt kørende som med dit onboard TNT !
Avatar billede soreno Praktikant
18. januar 2002 - 06:59 #11
mib33> den påstand bliver du nødt til at dokumentere/uddybe for at få mig overbevist.
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
18. januar 2002 - 11:37 #12
Når du har sat dig så lidt ind i hvad der sidder i din computer, og helt åbenlyst ikke er klar over hvordan du skal foretage opgraderingen, var det så ikke en ide at betale dig fra det?

Har du sørget for at aflade dig for statisk elektricitet inden du tog bundkortet ud? Gjorde du det da du forsøgte at sætte det nye grafikkort i?

På dit nye grafikkort står der under requirements: at du skal have en AGP port eller slot (Ingen ludere her), og du køber vel ikke kortet før du har set i manualen om der er en AGP port på bundkortet!

En anden ting er så at du har købt en computer uden AGP port...

Måske vil butikken hvor du har købt GF2 kortet tage det retur(evt. mod gebyr), og sælge dig et GF2MX PCI istedet. Jeg så fornyligt at man stadig kan finde PCI/DDR modeller i handelen... Måske en ide!

Med venlig hilsen.