Avatar billede kjartansson Nybegynder
17. januar 2002 - 13:07 Der er 9 kommentarer

www.f2s.com

jeg giver 150 point til den der kan give mig et brugernavn og password til www.f2s.com som jeg kan bruge
Avatar billede hojben Novice
17. januar 2002 - 13:10 #1
opret det selv og luk det her sp.!!!!!
Avatar billede kjartansson Nybegynder
17. januar 2002 - 13:15 #2
man kan ikke oprette flere logins

der er kun de gamle tilbage og så tænkte jeg at det kunne jo være at der var en som ikke brugte sit gamle login mere
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. januar 2002 - 13:16 #3
de lukker alligevel deres gratis hosting i slutningen af februar, så find en anden
Avatar billede hojben Novice
17. januar 2002 - 13:17 #4
så opret et et andet sted... søg på www.internetplads.dk efter hvad du skal bruge
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. januar 2002 - 13:18 #5
prøv evt. www.x-mail.net
Avatar billede kjartansson Nybegynder
17. januar 2002 - 13:18 #6
ja men der er ikke nogen jeg kan bruge webpunkt svare ikke når man tilmelder sig, og portland.co.uk har problemer med deres http server

Avatar billede invalid Nybegynder
17. januar 2002 - 13:23 #7
Prøv http://www.any.za.net/
Der var jeg et gratis site.
Avatar billede kjartansson Nybegynder
17. januar 2002 - 13:24 #8
prøver og se om de kan noget
Avatar billede 7th Praktikant
29. januar 2002 - 23:08 #9
Under normale omstændigheder ville jeg aldrig tilbyde dette, men set i lyset af at de lukker snart + at min konto har stået urørt i ca. et halvt år, så tilbydes du hermed min konto.

Da det nok ville være lidt usmart at skrive login og pass her kan du maile mig på brotha@ping.dk hvis interesseret.

http://www.webdezign.f2s.com er min konto.