Avatar billede vardepigen Praktikant
16. januar 2002 - 19:39 Der er 23 kommentarer og
2 løsninger

dansk vejledning til brænderprogram

jeg har købt en brænder der hedder A-Open.
der fulgte et nero 5 brænderprogram med.
men alt i \"help\" står på engelsk. er der nogen der kender et sted hvor man kan finde en DANSK vejledning

/ anita
Avatar billede jytteq Nybegynder
16. januar 2002 - 19:48 #1
Du kan hente dansk understøtelse som download på ja det er såmænd www.nero.com
Avatar billede onkel-l Nybegynder
16. januar 2002 - 19:48 #2
nero 5 kan fåes på danskmed også med dansk tekst inde i \"hjelp\"
Avatar billede vardepigen Praktikant
16. januar 2002 - 19:53 #3
jeg har vist glemt at fortælle at det er inde i cover designer at det er på engelsk...
jeg kan dog ikke se nogen dansk understøttelse inde på nero.com
Avatar billede jytteq Nybegynder
16. januar 2002 - 19:56 #4
www.nero.com/en/download.htm
her er vist også noget til coverdesigner
Avatar billede vardepigen Praktikant
16. januar 2002 - 20:04 #5
jeg har lige prøvet at downloade filen, men min maskine vil ikke åbne den....
jeg kører med windows 98
Avatar billede gpa Nybegynder
16. januar 2002 - 20:08 #6
prøv på ahead.de - tryk på UK - gennemse listen over opdateringer. Til hver nr. findes der Dansk oversættelse. Husk lige at se om du kan opdatere Nero også.
Avatar billede vardepigen Praktikant
16. januar 2002 - 20:25 #7
jeg er vist ikke lige så god til at finde det...
jeg har været inde på siden, men kan ikke finde den danske oversættelse...
Avatar billede jeppekn Nybegynder
16. januar 2002 - 20:31 #8
Nero 5 er et af de letteste brænde programmer, det er til at finde ud af. Hvad er det du ik kan finde ud af ??
Avatar billede jytteq Nybegynder
16. januar 2002 - 20:33 #9
det er de samme filer begge steder, så hvis du har hentet den skal du bare have den installeret.
Avatar billede vardepigen Praktikant
16. januar 2002 - 20:36 #10
jeg forstår ikke den engelske vejledning til cover designer.....selve vejledningen til at brænde forstår jeg godt..den er jo på dansk...
Avatar billede jytteq Nybegynder
16. januar 2002 - 20:37 #11
jeg har lige checket på siden, de ligger som exe filer og hvis du har istalleret programmet skal du bare D-klikke så skulle den opdate automatisk.
Avatar billede jytteq Nybegynder
16. januar 2002 - 20:41 #12
jeg tror det er den forkerte fil du har, prøv at kigge lidt længere nede på siden
Avatar billede summer Mester
16. januar 2002 - 20:42 #13
Har du hentet Nero 5564.exe på 10,8 MB fra Server 5. Husk også at hente Nero 5.5 Language Files Now Available, vælg Danish.
Og denne Nero 5.5 WMA Plugin (from Server 5)
Og denne CoverDesigner & WaveEditor Help Files, vælg Danish.
Når du har hentet disse filer, ligger de formentlig i C:\\ Når du højreklikker på et af de bordeaxrøde ikoner skulle du gerne kunne åbne og installere det forskellige.
Prøv lige dette. Hvis der stadig er problemer, så skriv lige hvad fejlmeldingen siger. Jeg kører også win98se og install. uden probs. Held og lykke
Avatar billede vardepigen Praktikant
16. januar 2002 - 20:44 #14
hej summer....
nu er jeg lidt forvirret.....hvad er server 5

Avatar billede vardepigen Praktikant
16. januar 2002 - 20:46 #15
men jeg har åbnet en fil som jeg har lagt på skriverbordet der hedder..n5564dan
Avatar billede vardepigen Praktikant
16. januar 2002 - 20:49 #16
som SUMMER er klar over, skal jeg desværre have nogle ting skåret ud i pap..*SS*
Avatar billede jytteq Nybegynder
16. januar 2002 - 20:51 #17
Nu prøver du at gå ind på siden og hente filen
den er 2.60Mb og står under cover designer og wawe editor helpfiles.
Så D-klik på den når den er nede, så updater den automatisk.
Avatar billede summer Mester
16. januar 2002 - 22:02 #18
Hej Varde n5564dan er dansk sprog (ca. 535kb).
Nero5564 er selve programmet (ca. 10,7mb).
edHLPdan er cowerprogrammet (ca. 2.53mb).
WMAPlugin er på (2,26mb)
Det er ligegyldigt hvor du har gemt filerne, og når du har installeret og genstartet har du ikke mere at bruge dem til.
Avatar billede summer Mester
16. januar 2002 - 22:05 #19
server 5, var den der lige var tilgængelig, ellers er det ligegyldigt.
Når du er færdig er den nye version install. oven i den gamle, den skal du ikke tænke på mere.
Bare gå i krig - du kan godt. :)
Avatar billede vardepigen Praktikant
17. januar 2002 - 07:25 #20
jeg siger så mange tak for hjælpen....
Avatar billede summer Mester
17. januar 2002 - 11:32 #21
Har du fået brænderprogrammet til at virke. Det kan jo godt være lidt uoverskueligt og der kan ryge et par cd\'er i skraldespanden. Benyt dig endelig af Neros fremragende egenskab med simulering af skrivehastighed. Det er super indtil man lige kender brænderhastigheden på de cd\'er man bruger. Det kan nemlig godt svinge lidt.
Avatar billede vardepigen Praktikant
17. januar 2002 - 14:34 #22
brænderprogrammet virker perfekt...har gjort det fra start....men jeg kan ikke få den danske vejledning frem til cover designer.... jeg ville jo gerne kunne lave et cover til cd´erne...nu har jeg jo endelig fået en scanner....
Avatar billede summer Mester
17. januar 2002 - 17:38 #23
Jamen den er på dansk. Har du downloaded og installeret de 4 links jeg beskrev, så har du den.
Avatar billede vardepigen Praktikant
17. januar 2002 - 20:53 #24
jubii....det er lige lykkedes for mig at få  vejledningen ind på dansk...

summer....har du icq....
Avatar billede summer Mester
18. januar 2002 - 10:54 #25
Nej jeg bruger msn messenger.
Jeg har ikke rigtig fået begyndt at bruge cowerprogrammet endnu, men det ser smart ud.