Avatar billede juhlp Nybegynder
15. januar 2002 - 20:26 Der er 4 kommentarer

Opsætning af gratis forum

Jeg har fundet et udemærket gratis forum på http://www.3wp.dk/download.asp#id6 jeg er dog ikke den store haj til ASP, og søger derfor hjælp med at sætte det op.
Er der én, som evt. vil prøve at sætte det op, kun med 1 rum mod de 3, som er nu. Det skal heller ikke være påtvunget at skrive sin e-mail, som det er nu.

Er det muligt det bliver lavet, så jeg selv kan rette i designet?

Mikkel@tocdesign.dk
Avatar billede hojben Novice
15. januar 2002 - 20:32 #1
undskyld jeg kommenterer... MEN

Oprettelsesdato 2001-02-05 22:57:06
Point ved oprettelse 300
Point opsparet (344 dage * 5 point) 1720
Point tjent 0
Point brugt 300
Point ude 1140
Banner Point 0
I alt 580

Du har ikke oprettet 6 spørgsmål inden dette hvor 5 ikke er accepteret (lukket)

Du har været her i 344 dage.. Det ser mest af alt ud som en opsamlingskonto...
Avatar billede hojben Novice
15. januar 2002 - 20:32 #2
Hov.. fjern \"ikke\"
Avatar billede juhlp Nybegynder
15. januar 2002 - 20:36 #3
jaja, men nu er det sådan at jeg ikke fik nogle svar som fungerede.
Jeg ved ikke hvad du mener med en opsparingkonto. Jeg interesserer mig ikke for hvor mange points jeg har. Jeg vil bare gerne have noget hjælp!
Avatar billede hojben Novice
15. januar 2002 - 20:44 #4
Hvis du ikke har fået den hjælp du søgte så husk at lukke spørgsmålet...

svar selv og accepter..

og brug ikke så mange point :)