Avatar billede neomanx Nybegynder
12. januar 2002 - 23:40 Der er 10 kommentarer og
4 løsninger

Program ala FrontPage ?

Nogle der kender et gratis program som ligner FrontPage... Det skal ikke være DreamWeaver...
Avatar billede eflow Nybegynder
12. januar 2002 - 23:42 #1
hvorfor ikke dreamweaver ? det er da det suverænt bedste WYSIWYG program der findes....
eller findes der GoLive fra adobe....
Avatar billede thaufer Nybegynder
12. januar 2002 - 23:43 #2
der er nok svært at finde et ordentligt wysiwyg program som ikke er frontpage og dreamweaver men måske:
http://www.webattack.com/Freeware/webpublish/fwwysiwyg.shtml
Avatar billede joeydk Nybegynder
12. januar 2002 - 23:43 #3
jeg hopper helt sikkert også med på dreamweaver 4.0 vognen, super program

free trial:

http://www.macromedia.com
Avatar billede thaufer Nybegynder
12. januar 2002 - 23:43 #4
eflow... Sikkert dw\'s pris
Avatar billede eflow Nybegynder
12. januar 2002 - 23:44 #5
thaufer>> nu kan dw jo fås på andre måde end at betale for det, men det ved jeg slet intet om her på eksperten.....
Avatar billede bella-notte Nybegynder
12. januar 2002 - 23:45 #6
Prøv coolpage- det er nemt og koster ingen ting for den 1 version.
www.coolpage.com
Avatar billede thaufer Nybegynder
12. januar 2002 - 23:47 #7
eflow - lol
Avatar billede backside Nybegynder
12. januar 2002 - 23:47 #8
Namo webeditor er en tro kopi af FP, endda bedre på enkelte områder.
http://www.namo.com
Avatar billede eflow Nybegynder
12. januar 2002 - 23:49 #9
thaufer>> det betegnes jo nok af nogle som ulovligt, og høre derfor ikke til på eksperten....men i er da velkomne til at skrive til mig på ulovligheder@eflow.dk *g*
Avatar billede snowball Novice
12. januar 2002 - 23:52 #10
Stone\'s WebWriter - http://www.webwriter.dk/

Dansk program som har fået meget go\' omtale, og så er det gratis til privat brug !

Snowball
Avatar billede thaufer Nybegynder
12. januar 2002 - 23:56 #11
snowball >>
Ep, et ekstremt godt program, men det er altså kun til kode...

www.tsw.dk har en webwriter med helt nyt designview mener jeg... Den er dansk og kan også bruges som wysiwyg - godt nok noget primitivt... ;)
Avatar billede neomanx Nybegynder
13. januar 2002 - 00:06 #12
Yes. så lukker jeg spørgsmålet... tak til jer alle =)
Avatar billede thaufer Nybegynder
13. januar 2002 - 00:08 #13
Takker for pts.. ;)

/thaufer
Avatar billede eflow Nybegynder
13. januar 2002 - 00:16 #14
du kunne jo osse bare have sagt jeg skulle svare, men fair nok, det er jo osse kun 2 point....