Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2002 - 19:46 Der er 1 løsning

hjælp cs server

jeg har installeret og kører en cs server på mandrake 8,1 jeg har teledk som udbyder og har ingen router men en hub servern kører fint og man kan også godt finde og connecte til den men i sidste linje i consolen på counter-strike hopper den af dette gør den også ved andre servern skriver timed out client droped from server men der er nu ikke gået lang tid det gør den faktisk med det samme ? jeg har forvarded den til min ip i server.cfg men tror alligevel måske det er her der er noget galt(ip stuff) men jeg ved dog ikke hvad efter 3 dages kamp giver jeg nu op og må ty til jeres hjælp håber jeg :D
serverns ip er 80.63.227.78:27016 hjælp mig plzz ./start_cs.sh :D
Avatar billede techno_boy Nybegynder
14. januar 2002 - 20:46 #1