Avatar billede jake_6 Nybegynder
10. januar 2002 - 11:01 Der er 1 kommentar

Sony autoradio / mp3 afspiller

Er der nogle der ved om man kan \"snyde\" en Sony autoradio til at tro at der sidder en CD changer på ?

Jeg har anskaffet en Mstation mp3 afspiller til bilen. Den kan sættes på som en CD changer (iflg producenten). Problemet er at der kun er to audio udgange på mp3 afspilleren. Radioen kræver at bus-control for at den fatter at der er en changer tilsluttet. Med kun audio stikkende tilsluttet har man ikke mulighed for at vælge at høre fra \"changeren\". Jeg kan altså kun vælge FM / CD / og ikke videre..

Kan man sætte en eller anden form for \"loop\" stik i bus-control indgangen på radioen - så den altså tror at der er noget tilsluttet her ??
Avatar billede mp3hardware Nybegynder
11. februar 2002 - 12:35 #1
Hej

Du kan evt. gøre det på følgende måde.

Normalt sidder din bilradio til din antenne, denne kan du sætte over i din mStation bil afspiller, som så sættes til din antenne.

På den måde fungerer mStationen som en radio station.

Du skal blot huske at du skal indstille din radio på en bestemt frekvens

God fornøjelse

MVH Mp3hardware