Avatar billede vandhunden Nybegynder
09. januar 2002 - 17:40 Der er 5 kommentarer

Kunstig intelligens og Neurale netværk

Jeg vil gerne læse noget om principperne bag disse to emner (kunstig intelligens ved hjælp af neurale principper). Altså hvordan man får en computer til at efterligne hjernens funktion (da hjernen kun er elektriske impulser).

Jeg kan bare ikke finde nogen ordentlige sider om det. Jeg vil ikke se kodeeksempler, bare vide lidt om de principper der ligger bag. Kan I finde noget?
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2002 - 17:44 #1
Avatar billede hojben Novice
09. januar 2002 - 17:56 #2
Avatar billede geek Nybegynder
09. januar 2002 - 19:32 #3
http://ai-depot.com/Features/News.html
En ret fed side om AI, er sikkert noget...
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 15:09 #4
spørgsmål er besvaret...

accepter og luk
Avatar billede mazymaze Nybegynder
03. juni 2003 - 15:51 #5
Jeg har følgende AI bøger til salg.

De fleste af bøgerne er aldrig brugte, og alle (bortset fra én enkelt) er købt hos Amazon.com i vinter 2000/2001 til fire gange prisen, dvs. (samlet: 5000-6000kr)

”Bots – the origin of new species” (brugt) 269 sider
af Andrew Leonard
50 kr

”Artificial Minds” (ubrugt) 447 sider
af Stan Franklin
150 kr

”The Age Of Spiritual Machines” (lettere brugt, men ser stort set ud som ny). 388 sider
af Ray Kurzweil
150 kr

”Fluid Concepts and Creative Analogies” (ubrugt) 518 sider
af Douglas Hofstadter
150 kr
/
”Beyond Humanity: CyberEvolution and Future Minds” (ubrugt) 487 sider
af Gregory S. Paul & Earl D. Cox
150 kr

“Mind Design II – Philosophy, Psychology, Artificial Intelligence” (ubrugt) 475 sider
edited by John Haugeland
150 kr

“Digitale Agenter – Praktiske assistenter til Internet” (brugt) 143 sider
af Karim Pedersen
50 kr

”Robot – Mere Machine to Transcendent Mind” (ubrugt) 227 sider
af Hans Moravec
100 kr

”Darwin among the Machines – the evolution of global intelligence” (ubrugt) 286 sider
af George B. Dyson
100 kr

”Mind Children – The Future of Robot and Human Intelligence” (ubrugt) 214 sider
af Hans Moravec
75 kr

”Mapping Great Debates – Can Computers Think? – An Issue Map Publication”
Syv forskellige Maps/Plakater/Diagrammer over tankeprocesser. Ikke en bog, men meget værdifuld illustreret sammenfatning af hvad der står i alle de andre bøger.
250 kr

Du kan købe alle bøgerne samlet til extra discountpris: 1000kr