Avatar billede pulzar Nybegynder
09. januar 2002 - 14:50 Der er 3 kommentarer

BOOT DISK FAILER, PLEASE INSET SYSTEMDISK

Hvergang in pc starter op, det er lige gyldigt hvad jeg sætter den til at starte med at køre i bios´en..
Selvom at jeg sætter den til at læse kun på C:/ så skriver den alligevel Boot disk failer!!! Jeg har næsten lige fået ny hard disk, den gamle hard disk begyndte også med at gøre det...
Avatar billede disky Nybegynder
09. januar 2002 - 14:52 #1
prøv at opgrader bios.
Avatar billede zigzager Nybegynder
09. januar 2002 - 14:57 #2
jeg har haft samme problem på en del maskiner, det jeg har gjort er at smide disken tilbage i hovedet på producenten og så fået en ny. det er fujitsu 10GB her. hvis det hjælper at opgradere bios må du meget gerne give mig svar på m.bendtsen@vip.cybercity.dk
Avatar billede francke Nybegynder
09. januar 2002 - 15:07 #3
Går maskinen i gang eller stopper den der?