Avatar billede cyberdad Nybegynder
09. januar 2002 - 13:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Win2000 installation vejledning

Er der nogen der kan oplyse mig nogle links, hvor jeg kan se en Dansk Win2000 server Installations vejledning ?..Evt. en skole opgave eller lignende ??

Avatar billede joeydk Nybegynder
09. januar 2002 - 14:01 #1
der følger en go en med når man køber den :)
Avatar billede oskarx Nybegynder
09. januar 2002 - 20:14 #2
Tror du jeg ville skrive her inde hvis det var fordi jeg havde den...Tumbe. Det er en skoleopgave og jeg kan jo ikke bare skrive originalen af vel!!!!!!
Avatar billede goulduck Nybegynder
10. januar 2002 - 06:57 #3
Selv tumbe... du skal jo ikke bare skrive den af.. lige som du heller ikke skal skrive en hjemmeside af.
Avatar billede vistodk Nybegynder
14. januar 2002 - 17:35 #4
Kender 4-5 steder men nægte at fortælle dig det når det bare er for at kopiere det ned i en opgave... i det mindste får du travlt med at søge det selv på nettet, så lidt arbejde bliver der vel til dig... Fedt at fremtidige supportere eller hvad du nu uddanner dig til, har baseret deres uddannelse på snyd og kopiering... fedt for fremtidens brugere... en uduelig admin..

.: Visto.dk IT-service
.: www.visto.dk
Avatar billede cyberdad Nybegynder
15. januar 2003 - 08:10 #5
De er til Dig !
Der er Ikke meget hjælp at hente her hva'
Men det er jo også så nemt at sige at man Ved ALT, hvis man ikke Vil bevise det!!!