Avatar billede 247365 Nybegynder
09. januar 2002 - 12:37 Der er 1 løsning

Brug af PREP98.EXE

Jeg har bemærket at man med fordel kan benytte sig af prep98.exe filen for diverse fejlretninger. Da jeg ikke tidligere har benyttet mig heraf søger jeg følgende:

1) Findes denne på CDROM skiven til Windows?
2) Hvilke Windows har denne, hedder den noget andet på forskellige Windows?
3) Hvilke ting kan afhjælpes med brug af denne, altså ved hvilke fejl kan man afhjælpe via kørsel af denne?
4) Specielt ADSL, ved jeg at man omkring netkort kan få behov for at køre denne, hvilke situationer herved - netkort afinstallering m.v. eller...?
5) Hvordan bruges denne fil prep98.exe?
6) Findes der en site hvor alle tools fra Windows CD\'erne er gennemgået, med hensyn til hvad de forskellige tools kan hjælpe med/gøre?

/247365 :-)
Avatar billede 247365 Nybegynder
10. januar 2002 - 18:41 #1
Denne fil PREP98.EXE er en fil der ligger på TDC Internets CDROM skive til NetExpress ADSL, og her til ATM løsningen.

Denne fil rydder op i regedit og fjerner alle konfigurationsfiler og henvisninger.

Den kan ikke benyttes til andet end ATM netkort oprydning, og kun det netkort fra TDC ADSL.