Avatar billede pulzar Nybegynder
08. januar 2002 - 18:40 Der er 7 kommentarer

Open GL

Kan jeg få en Open GL driver til et ATI RAGE 128 EXPERT 64Mega byte grafikkort...
Avatar billede wanix Praktikant
08. januar 2002 - 18:45 #1
Det kan man ikke. Open GL er kun for Nvidia produkter.
Avatar billede annikadk Nybegynder
08. januar 2002 - 18:51 #2
wanix: nej... den tror jeg nu ikke på.....

pulzar: http://support.ati.com/issuetype/driverdirect.html?parent=0&folder=71&doc=56

har du set derinde??
hvad  OS bruger du???

(husk lige næste gang at opret i rette gruppe, da dette ikke har så meget med forslag til Eksperten at gøre)
Avatar billede sungdk Nybegynder
08. januar 2002 - 18:55 #3
Hey...jeg er rimelig sikker på at wanix heller ikke har ret.

Open GL er en type som software eller direct 3d. Bl.a ved jeg at nogle Vodookort kan kører i open GL. Men normalt kan du se på pakken om gfx-kortet understøtter Open GL.
Avatar billede initializing Nybegynder
08. januar 2002 - 18:55 #4
Wanix>> Jeg har da ikke Nvidia og min kører da udmærket med OpenGL... Så det kan man godt...

-Intialzing
Avatar billede annikadk Nybegynder
08. januar 2002 - 18:58 #5
ja, mit ATI kan også såhh... men pulzar, har du tjekket på ATIs side???
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. januar 2002 - 09:48 #6
Brug den rigtige kategori!
Avatar billede wanix Praktikant
09. januar 2002 - 18:42 #7
Undskyld!! Jeg tog fejl.  Jeg troede bare at det kun var Nvidia produkter. Som understøttede Open GL. Undskyld endnu engang!