Avatar billede kaim Nybegynder
08. januar 2002 - 12:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

flytte mappen fra UNIX til NT via FTP

Hejsa er der nogle der har en idé til hvorfor jeg kan flytte en mappe fra UNIX til NT via FTP, eventuelt \"pakning\"-værktøj der virker både på UNIX og NT, altså pakke noget på UNIX-serveren og pakke det ud på NT\'en.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. januar 2002 - 12:53 #1
Hvorfor du kan ved jeg ikke. Men du kan bruge WS_FTP\'s mulighed for at
flytte en mappe med indhold og undermapper i et \"klik\".
Avatar billede kaim Nybegynder
08. januar 2002 - 13:13 #2
det jeg gerne vil er at bruge PUT-comand til at flytte en på UNIX til NT, men det kan ikke lade sig gøre hvis det ikke er zippet/tar, når den er pakket kan man flytte den til NT, og jeg vil gerne åbne denne mappe på nt
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. januar 2002 - 13:24 #3
En tar fil fra Unix kan da pakkes ud med WinZip
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. januar 2002 - 18:42 #4
Jeg vil næsten tro at du kan forbinde din windows maskine til en unix maskine med samba på unixen.

Hilsen
Kim fra htttp://www.bufferzone.dk