Avatar billede aagaard Nybegynder
07. januar 2002 - 19:21 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Outlook Express Post

Er der nogen der kan svare mig på hvor ens post man har i Outlook Express ligger henne på ens computer jeg har ledt over alt men kunne ikke finde dem og det er fordi jeg skal formatere min harddisk og så vil jeg nemlig gerne gemme mine e-mails.

-Aagaard
Avatar billede majo09 Nybegynder
07. januar 2002 - 19:22 #1
Under funktioner->indstiller->vedligeholdelse->lagringsmappe
Avatar billede majo09 Nybegynder
07. januar 2002 - 19:22 #2
Under funktioner->indstiller->vedligeholdelse->lagringsmappe
Avatar billede foodear Praktikant
07. januar 2002 - 19:23 #3
Avatar billede Himbear Nybegynder
07. januar 2002 - 19:23 #4
Prøv at se om du kan bruge File-Export-Messages. Så burde du kunne importere dem bagefter igen!
Avatar billede aagaard Nybegynder
07. januar 2002 - 19:27 #5
Vil det så sige de breve jeg har i min mail ligger i den mappe jeg skrevet at den skulle lagre dem i?
Avatar billede majo09 Nybegynder
07. januar 2002 - 19:29 #6
ja.
Avatar billede bella-notte Nybegynder
09. januar 2002 - 00:24 #7
Du kan også lave en ny mappe på skrivebordet. Så åbner du mappen, åbner Outlook og trækker dine mails over i den nye mappe.
Så har du meget nemt ved at finde dem og flytte/kopiere dem der hen hvor du vil have dem.
Avatar billede foodear Praktikant
09. januar 2002 - 03:51 #8
Ikke smart at gemme på \"skrivebord\" når man vil formatere sin HD

/Foodear
Avatar billede bella-notte Nybegynder
09. januar 2002 - 15:22 #9
Så flytter man den eller opretter den et andet sted. Det er så man ved hvor den er, hvis man skal ligge den på en CD, ikk >>>>> Foodear??????
Avatar billede foodear Praktikant
09. januar 2002 - 17:48 #10
Ja det gør man vel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Out of here
/Foodear