Avatar billede mule Nybegynder
20. april 2000 - 00:06 Der er 7 kommentarer

Hvordan kommer jeg videre???

Jeg synes efterhånden at jeg har et temmeligt godt grundliggende kenskab til ASP - programering, mit spørgsmål er nu bare hvordan jeg kommer videre, hvordan lærer jeg mere, hvilke bøger, hvilke sider osv...
Altså bøger og sider, der går videre end bare at lære begynderen hvordan man kommer igang.
Avatar billede doeleman Nybegynder
20. april 2000 - 00:11 #1
Kender du http://www.activeserverpages.dk ?
Mange gode eksempler og tutorials for både begyndere og lidt mere øvede.
Avatar billede spacey Nybegynder
20. april 2000 - 00:27 #2
Tjahh, nu ved jeg jo ikke hvad du forstår ved begynder bøger, så du må lige rette mig hvis du er videre end det niveau jeg anviser til bøger efter her.

ActiverServerPages Proffesionel er god!
ASP 3.0 er endnu bedre!
Avatar billede mule Nybegynder
20. april 2000 - 10:38 #3
Ja jeg kender godt activeserverpages.dk :-)
Med bøgerne er vi vidst inde på noget af det rigtige :-)
Avatar billede mule Nybegynder
20. april 2000 - 10:44 #4
Er det denne her du mener?
Professional Active Server Pages 3.0
Avatar billede spacey Nybegynder
20. april 2000 - 12:46 #5
Ja, det er den, jeg havde bare glemt at den hed proffesionel først.

Men også den der bare hedder Activeserverpages Proffesionel.
Avatar billede dollerup Nybegynder
24. april 2000 - 10:06 #6
Den kan jeg også godt anbefale  (c:
Avatar billede data2k.dk Nybegynder
23. marts 2001 - 13:24 #7