Avatar billede x-master Nybegynder
05. januar 2002 - 15:50 Der er 4 kommentarer

Skiftning af cpu køler

1. Jeg har lige skiftede min cpu køler, fra en coolmaster til en papst, førhen har coolmaster`en siddet i et stik på bundkortet. Nu tror computeren at den mangler en cpu køler, og brokker sig ved opstart. På grund af at papst blæseren er montret i en af strøm stikkene.
Hvordan slår jeg det fra, så den ikke tror den skal lede efter en cpu blæser i det lille stik på bundkortet, det er et Microstar K7T 266 Pro RU Raid-bundkort?

2. Hvordan dæmper jeg PSU køleren, på en 350mhz?
Avatar billede thaufer Nybegynder
05. januar 2002 - 15:53 #1
1 og 2)Check bios. Der kan du sikker indstille det hele
Avatar billede 1003 Nybegynder
05. januar 2002 - 16:19 #2
du skal frakoble cpu cooler i bios, eller slutte en jumper på bundkortet, men det tror jeg ikke man skal længere så jeg vil tro det er i bios under power management cpucooler eller sårn..
Avatar billede x-master Nybegynder
05. januar 2002 - 20:17 #3
Jeg har kigget biosen igennem og jeg kan ikke finde noget...heller ikke efter at havde kigget i manualen...
Avatar billede 1003 Nybegynder
26. februar 2002 - 14:57 #4
Har du fået svar på dit spm.?