Avatar billede guderup Nybegynder
04. januar 2002 - 15:52 Der er 9 kommentarer

kopi af red alert 2 til netværk

hvordan brænder jeg en sikkerhedskopi af mit red alert 2 spil ??
Avatar billede foodear Praktikant
04. januar 2002 - 15:53 #1
Hvilket brænder-program anvender du?

/foodear
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. januar 2002 - 15:55 #2
øøhh... på samme måde som du kopierer alle andre cd\'er - i dit brænderprogram vælger du cd til cd.

Dog kræves der et crack for at kunne benytte din backup hvis det skulle blive nødvendigt. Denne vil jeg ikke give linket til, da den så absolut vil kunne benyttes ulovligt.

NanoQ
Avatar billede guderup Nybegynder
04. januar 2002 - 15:55 #3
nero 5.5
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. januar 2002 - 15:55 #4
men husk... du må IKKE benytte din kopi i netværksspil samtidig med du bruger din originale cd...
Avatar billede - Nybegynder
04. januar 2002 - 15:56 #5
du skal bruge et brænder program som kan klare safedisc 2.0. evt clonecd
Avatar billede chries Nybegynder
04. januar 2002 - 15:57 #6
hmm, må man god poste en link til en no-cd hack ?
Avatar billede keysersoze Guru
04. januar 2002 - 16:01 #7
nej - du må slet ikke kopiere et spil! så skal der spilles netværk skal alle have en original CD
Avatar billede foodear Praktikant
04. januar 2002 - 16:20 #8
Norton Ghost
/Foodear
Avatar billede keysersoze Guru
29. august 2002 - 14:13 #9
det er fint nok at alle svar afvises - selvom der dog findes et korrekt - men luk lige spm alligevel!