Avatar billede dobber Nybegynder
03. januar 2002 - 13:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

password ved klik på veligeholdelse

Jeg vil gerne have at når man trykker på knappen \"Vedligehold\" skal man indtaste et password for at komme videre, hvis man taster forkert skal man ryge tilbage til hovedmenuen

databasen kan sendes til gennem syn ( ca. 1Mb)

//dobber :-)
Avatar billede tjacob Juniormester
03. januar 2002 - 18:48 #1
Lav en ny form med en tekstboks og en knap der popper op ved klik på Vedligehold. Brugeren skriver et password og klikker OK. I OK-knappens Click-event sammenligner du så tekstboksens indhold med dit password. Dette skal foriøvrigt gemmes i en tabel (eller i registerDB) hvis du vil have mulighed for at ændre det.

Men send den til mig på:
the_an_man@hotmail.com

Kan du ikke tømme tabellerne, så den bliver lidt mindre?
Avatar billede dobber Nybegynder
04. januar 2002 - 12:51 #2
DB bliver komprimeret og sendt :-)
Avatar billede tjacob Juniormester
04. januar 2002 - 19:04 #3
Har ikke modtaget den endnu ? ;-)