Avatar billede brie Nybegynder
03. januar 2002 - 01:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mikrofon i CS over internet

½øj...

Jeg står med et problem, helt præcist CS, jeg skal gerne kunne spille med min mikrofon...

Når kommer det store spørgsmål til 89 point...

Hvilket program skal jeg bruge og hvordan... en større gennemgang bedes...

\\\\Brie
Avatar billede hono Nybegynder
03. januar 2002 - 01:14 #1
Det er et program der hedder Gamevoice. Download det her:

http://www.gamevoice.com/Download/gamevoiceshare.asp?Page=1

Hvis du spiller på Boomtown er det ret enkelt. Så gå ind i din klient og under funktioner aktiverer du punktet gamevoice. Jeg kan ikke helt huske hvordan det ellers forløber. Spørg hvis du løber ind i problemer, men det er vist lige ud af landevejen.

Good Luck

Hono
Avatar billede sinom Nybegynder
03. januar 2002 - 01:16 #2
hmm... er der ikke et program i den nyeste version af cs 1,3 der understøtter det ???
Avatar billede brie Nybegynder
03. januar 2002 - 01:18 #3
Så lige et til på vejen... i tilfælde af at jeg bruger boomtown, så tvinger det min computer i sine grædende knæ... Den er på 630 mb ram og et 1.4 hrz svin.. så der er problemet næmli ikk\'...

Hva fa\'n ska\' jeg så stille op ???
Avatar billede hono Nybegynder
03. januar 2002 - 01:27 #4
Du tænker på andre steder hvor man kan spille eller hvad?
Avatar billede brie Nybegynder
03. januar 2002 - 01:29 #5
Nøøø...

Bare om hvad jeg skal gøre hvis jeg ikke har boomtown som min ynglins klient... hvad skal man så stille op !!! ???
Avatar billede hono Nybegynder
03. januar 2002 - 01:31 #6
Hmm, mon ikke det afhænger af hvor du spiller. Jeg ved ikke om det kan indstilles direkte i spilindstillingerne. Jeg tror det skal gøres hos den enkelte klient, uden at vide det med sikkerhed.

Hono
Avatar billede brie Nybegynder
03. januar 2002 - 01:34 #7
kay... jeg takker af for i aften.... tak for din hjælp

\\\\Brie
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
03. januar 2002 - 01:45 #8
brie:
Der findes noget ved navn: VoiceTweak i den nye (snart gamle) udgave af CS 1.3.

Dette program, er noget, som er indbygget i CS, således at du kan tale med alle de personer, som er på dit team.

Du kan instille den, så den virker som du vil have den ved at smutte ind i:
C:\\SIERRA\\Half-Life\\voice_tweak.EXE

Dette program virker fint på BoomTown, hvis det er din ynglings server :-)

Håber det kan hjælpe lidt.

Mvh
Daniel Dipó - Team Webpunkt.dk