Avatar billede ecoon Nybegynder
01. januar 2002 - 21:13 Der er 9 kommentarer

Søger hard-core-programmør

Jeg har en idé, om en side. Ja, det er ikke så meget at sige, men jeg kan desværre ikke afsløre ideén på nuværende tidspunkt!

Det, som jeg søger, er en virkelig god programmør. Hverken domæne eller webhotel bliver købt, før jeg ved om ideén kan blive realiseret, og det betyder at jeg ikke har noget endnu.

Det er lige meget, om man kan ASP, PHP, CGI eller hvad man nu kan, bare man/programmerings-sproget kan:

- Lave e-mail-system, hvor man kan læse online, og via POP3 (Outlook Express). Lidt i stil med Hotmail, selvfølgelig i meget mindre omfang. Man skal kunne oprette en mail på 1 min., som hedder f.eks. jacob@domaene.dk!
- Lave forum
- Lave chat
- Lave brugersystem

Aflønning, vil være på %-basis, da man vil blive sys-admin, samt en salgs partner. Indtægter vil blive delt op på:

50% til siden (domæne, webhotel osv.)
25% til mig
25% til dig

Indtægter, vil være via bannere, samt en god reference, da jeg har ambitioner om at blive danmarks førende, på det punkt!

Når/hvis programmøren er fundet, vil jeg lede efter sponsor, men jeg kan jo ikke love en sponsor noget, før jeg har produktet... Det siger sig selv.

Spørg endelig, løs!

Mvh.
Jacob Berget
jacob@berget.as
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
01. januar 2002 - 21:25 #1
Det ser desværre ud til vi har en snyder her:

http://www.eksperten.dk/spm/143294
http://www.eksperten.dk/spm/141022
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
01. januar 2002 - 21:33 #2
/bjarke-b
Det kan jo være at han har skiftet brugernavn..?
Avatar billede ecoon Nybegynder
01. januar 2002 - 21:36 #3
Ja, tak, Dennis!

Jeg HAR slettet de to andre brugere, så du bare ved det, og de links du henviser til, er ikke samme projekt!
Så nu er det sagt, og jeg vil gerne holde mig til overskriften, tak!

Mvh.
Jacob Berget
jacob@berget.as
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
01. januar 2002 - 21:38 #4
ja, den kan man jo altid bruge nu.

Eksperten er ved at være for rådden
Avatar billede ecoon Nybegynder
01. januar 2002 - 21:38 #5
Ja, når folk som dig og el_barto, ødelægger det! :-)

Mvh.
Jacob Berget
jacob@berget.as
Avatar billede ecoon Nybegynder
01. januar 2002 - 21:40 #6
I ødelægger nemlig folks spg., ved at fourene dem på denne måde, og derved gå væk fra det, som det handlede om til at starte med... så vil du hjælpe så sig til... vil du ikke, så vær venlig at stoppe!

Mvh.
Jacob Berget
jacob@berget.as
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
01. januar 2002 - 22:03 #7
Jeg rodede lidt i dine spm og fandt:

Bevismateriale A:

Webwizard bruges:
Sidste gang: 08/12 2001 22:44:59
Første gange: 16/09 2001 14:07:45

Bevismateriale B:

Particle bruges:
Sidste gang: 12/12 2001 19:51:51
Første gang: 17/11 2001 20:50:12

Bevismateriale C:

Ecoon  bruges:
Sidste gang:  14/12 2001 17:59:05
Første gang: 01/01 2002 21:40:38

Konklusionen må være at du har brugt brugerne samtidig og dermed brudt ekspertens regelsæt!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
01. januar 2002 - 22:07 #8
\"Ecoon  bruges:
Sidste gang:  14/12 2001 17:59:05
Første gang: 01/01 2002 21:40:38\"

Skal selvfølgelig være

\"Ecoon  bruges:
Sidste gang: 01/01 2002 21:40:38
Første gang: 14/12 2001 21:34:51\"
Avatar billede pustefisk Nybegynder
11. januar 2002 - 16:12 #9
Lyder interessant - jeg har selv lavet et system som (næsten) umiddelbart kan bruges! Skulle det have din interesse kontakt mig på mail: gtb@post9.tele.dk