Avatar billede maail Nybegynder
01. januar 2002 - 17:05 Der er 103 kommentarer og
1 løsning

dame (svær men jeg kan dog kun give point)

jeg skal bruge en sexet dame noget i stil med den er er på http://erotik.jubii.dk/ hun skal være blond med langt hår og være nøgen med en cowyboy hat på hun skal være ca 10ca høj jeg vil gerne have fler måder hun står på og der skal være en lille taleboibbel jeg selv kan skrive i

jeg ved godt det er sværdt og at det kun er point med så får i jo også noget udfordring som jeg tit har set jer brokke jer ovet at det er for let
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2002 - 17:23 #1
vil overhovedet ikke love noget - men jeg kigger nok lige på det lidt senere :)
Avatar billede martens Guru
01. januar 2002 - 17:24 #2
samme her ....
Avatar billede maail Nybegynder
01. januar 2002 - 17:24 #3
takker jeg glæder mig til at se det hvis det bliver til noget men lige et spørge smål hvornår er senere???
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2002 - 17:30 #4
hmmmm.... godt spørgsmål - først skal jeg lige have slæbt min røv ned omkrig den lokale pizzamand for at få noget mad.
Så skal jeg kigge lidt videre på et andet projekt jeg er igang med (som jeg får penge for *GG*)
Og så skal jeg have ryddet op på tegnebordet inden jeg kan komme igang. Og så skal der tegnes ca. 10 skitser som alle bliver kasseret og derefter skulle jeg være klar med første udkast som så skal ind i computeren og rentegnes og farvelægges...... så ehhhhh...... engang i aften eller imorgen hvis jeg får lavet noget brugbart.
Ellers melder jeg fra i løbet af imorgen
Avatar billede maail Nybegynder
01. januar 2002 - 17:31 #5
okay god appetit
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2002 - 17:34 #6
Nå ja - jeg vil oss lige have lov til at stille krav :)
Hvis billederne bliver gode vil jeg gerne krediteres på en eller anden måde (ikke et must)
og så vil jeg have lov til at bruge dem på min reference side.

POPCORN\'et :)
Avatar billede maail Nybegynder
01. januar 2002 - 17:38 #7
arrhh jeg er ikke glad for det
Avatar billede maail Nybegynder
01. januar 2002 - 17:39 #8
men det er jo dig der har lavet dem så det må du vel
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2002 - 17:41 #9
tark :)

Jeg laver nemlig ikke det her for pointenes skyld - men fordi jeg skal have opbygget nogle gode/pæne referencer
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2002 - 17:41 #10
og forresten så får du jo oss det ud af det at du får et link til din side fra min reference side :)
Avatar billede maail Nybegynder
01. januar 2002 - 17:45 #11
ja når siden fåer en URL
Avatar billede maail Nybegynder
01. januar 2002 - 17:48 #12
det er en flot side du har dig
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2002 - 18:27 #13
tark :)
jeg spilder også en del tid på den

Vil du til at slå dig ned i den eneste branche på nettet der tjener penge eller hva skal du egentlig bruge billederne til?
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2002 - 18:29 #14
og forresten - det der med at hun skal være 10 cm høj ehhhh..... ka man ikk få nogle ca. mål i pixels istedet?
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2002 - 18:29 #15
og hvilke positioner skal hun stå i?
Avatar billede maail Nybegynder
01. januar 2002 - 19:03 #16
det er til en porno side humm mål i pixels jeg har ikke så meget forstand på det hvis nu vi siger du laver hende son lidt mindre end hende her http://www.ankiro.dk/ med positioner gerne en hvor hun spår son sexet med en finger i munden eller en hvor hun peger mod højre og så en hvor hun holder sig for patterne og så vil jergerne have et par mer men der må du bruge fantasien

hun skal spå nede i hjørnet af siden og fortælle aldt muligt om siden

og husk taleboblerne skal være en passene størlse
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2002 - 19:10 #17
dvs at hun skal være ca 450 px høj :)
Avatar billede maail Nybegynder
01. januar 2002 - 19:14 #18
ja
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2002 - 19:50 #19
hmmmm... skal hun være totalt nøgen på alle billederne?
Avatar billede maail Nybegynder
01. januar 2002 - 19:54 #20
nej det behøves hun endlig ikke nu du siger det
Avatar billede maail Nybegynder
01. januar 2002 - 21:40 #21
jeg ville bare lige høre hvordan det går?
Avatar billede ecoon Nybegynder
01. januar 2002 - 21:42 #22
Jo, tak det går fint her!
Hvad med dig?

*G*

Mvh.
Jacob Berget
jacob@berget.as
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2002 - 21:47 #23
jacob : hvor tit skifter du navn?

heh..... hende jeg har hang i nu kommer sq mere til at ligne noget fra LOTR :(
dropper hende og prøver en ny
Avatar billede ecoon Nybegynder
01. januar 2002 - 21:48 #24
Jeg ved godt, at jeg har heddet meget, men de andre ER altså slettet, om man så tror på det, eller ej!

Du kan da vise ham den... nu har han ventet så længe...! ;-)
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2002 - 21:53 #25
stoler skam på dig :)

nah - tegnede den ikk færdig
Avatar billede ecoon Nybegynder
01. januar 2002 - 22:02 #26
Der er forresten mail... til dig! ;-)
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2002 - 22:04 #27
hehe.... har set det :)
Avatar billede ecoon Nybegynder
01. januar 2002 - 22:05 #28
:n)
Avatar billede maail Nybegynder
01. januar 2002 - 22:22 #29
er der snart et exsempel klar???
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2002 - 22:28 #30
rolig nu - du ha ikk engang købt domænenavn endnu *G*
Avatar billede maail Nybegynder
01. januar 2002 - 22:36 #31
nej men jeg vil bare gerne se det er der et exsempel i aften
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2002 - 22:39 #32
så tror jeg du skal sidde oppe længe :)
Kreativitet tager tid - og som sagt så ved jeg stadig ikke om det bliver til noget
Avatar billede maail Nybegynder
01. januar 2002 - 22:52 #33
jeg går nok ikke i seng

det skal bare lygges jeg ved sku ikke hvad jeg skal finde på at gøre hvis det ikke gør

og det var heller ikke for at jave med dig
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2002 - 22:56 #34
kender det godt - ventetiden er ulidelig.

hvordan går det med dig jacob?
Avatar billede maail Nybegynder
01. januar 2002 - 23:01 #35
man vil jo gerne i gang så hurtigt som muligt ikk

Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2002 - 23:27 #36
så nu har jeg fået lavet en hoved som jeg er halv tilfreds med
Avatar billede maail Nybegynder
02. januar 2002 - 00:15 #37
tejner du dem først og så scanner dem eler hvad  må jeg se hovedet???? bare som det er??
Avatar billede maail Nybegynder
02. januar 2002 - 11:18 #38
jeg er her ikke i dag
Avatar billede maail Nybegynder
02. januar 2002 - 17:38 #39
hvazåå hvordan går det??????

Avatar billede pryds Nybegynder
03. januar 2002 - 12:01 #40
Jeg prøver også lige : )

http://www.kawaii.dk/skitse01.gif

Det er kun en grov skitse til hvordan jeg kunne tegne hende.

>> maail gi\'r du lige en kommentar : )
Avatar billede maail Nybegynder
03. januar 2002 - 18:06 #41
den er da meget flodt ville bare gerne se hele kroppen
Avatar billede pryds Nybegynder
03. januar 2002 - 18:08 #42
ja ja, det er jo kun en skitse...

Jeg ville bare vide om det var noget i den stil du var ude efter : )
Avatar billede maail Nybegynder
03. januar 2002 - 18:18 #43
det er det det er mega flot jeg glæder mig til at se phunkypopcorns skidse det er jo barelidt søn hvis i begge laver en men nu jeg tænker mig om kunne jeg faktis godt bruge to forskællige men det kan jeg jo nok ikke få med mindre der måske var noget andet jeg kunne gøre for en af jer i stedet for point
Avatar billede pryds Nybegynder
03. januar 2002 - 18:33 #44
Phunkypopcorns kom først, og jeg vil ikke ”stjæle” hans arbejde : )

Men der er jo gået noget tid siden han har givet lyd fra sig, og så tænkte jeg at jeg lige ville prøve.
Avatar billede pryds Nybegynder
03. januar 2002 - 18:36 #45
glem de der koder \"”\"
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2002 - 18:41 #46
pryds : arbejd du bare videre - det kommer til at tage sin tid med mig kan jeg se på det hele - trænger til at få pudset mine tegne evner af - det er ved at være længe siden.... men dit er ihvertfald bedre end hvad jeg har fået lavet indtil nu - så du ta\'r den bare :)
Avatar billede maail Nybegynder
03. januar 2002 - 21:26 #47
hvem tager den tager du den pryds??eller dig phunkypopcorn??
Avatar billede pryds Nybegynder
03. januar 2002 - 21:53 #48
Det ser ud til at det bliver mig, jeg skal nok prøve at ha\' noget klar til i morgen engang.
Avatar billede maail Nybegynder
03. januar 2002 - 22:12 #49
okay jeg er her nog først ved 6 tiden i morgen aften
Avatar billede maail Nybegynder
04. januar 2002 - 17:20 #50
hvaså hvordan går det????
Avatar billede pryds Nybegynder
04. januar 2002 - 17:50 #51
Det går da fint nok. Det her er havd jeg har fået lavet:

http://www.kawaii.dk/test01.gif

Den er ikke farver færdig, og  der er ingen skygger endnu. Men du kan få en ide om farverne.

Hvilken baggrundsfarve skal din side have?

Og hvor hvor mange billeder vil du gerne have?
Avatar billede maail Nybegynder
04. januar 2002 - 18:46 #52
jeg vil gerne hvae så mange som muligt hvor mange gidder du lave???

kan du lave bavgrunden gannem sigtig???

og der skal være nogle nøgen billeder
Avatar billede maail Nybegynder
04. januar 2002 - 18:46 #53
og husk tale boblerne
Avatar billede pryds Nybegynder
04. januar 2002 - 19:17 #54
Jeg bliver nødt til at vide hvilken farve du vil bruge som baggrundsfarve, ellers kan det komme til at se sådan ud:

http://www.kawaii.dk/ikke_smart.gif

jeg kan godt lave baggrunden gennemsigtig, men det dur kun hvis du ændre en lille smule på baggrundsfarvens nuance, som billedet oprindeligt er lavet til at have.
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2002 - 19:27 #55
http://www.phunky-popcorn.dk/test02.gif

det kan sagtens fjernes - tager ikk mere end et par minutter - så det ka jeg godt ordne for dig hvis det er pryds (og undskyld at jeg har jokket på din copyright - skulle bare lige vise det)
Avatar billede myplacedk Nybegynder
04. januar 2002 - 19:52 #56
phunkypopcorn > Det er pænere, men *slet* ikke lige så pænt, som hvis det bliver gjort rigtigt fra starten. :)

pryds > Hvorfor ikke bare give ham det i et \"rigtigt\" filformat, med alpha-kanal?
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2002 - 19:59 #57
myplacedk : ved godt at det kan gøres pænere :) Det var bare lige for at demonstrere det.
Avatar billede pryds Nybegynder
04. januar 2002 - 20:00 #58
phunkypopcorn > he he, det går nok, det med copyrighten ; )

myplacedk >

\"alpha-kanal\" ??? Jeg er ikke den store computer ekspert så øhh?

Men han fik det i gif, da det jo nok er det format det kommer til at være i på hans side.
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2002 - 20:03 #59
pryds : gif er bare ikk lige det fede billedformat at sidde og ændre i :)

hvilket program bruger du til at scanne billederne ind i?
Avatar billede pryds Nybegynder
04. januar 2002 - 20:14 #60
åhhh, jeg bruger det skam heller ikke til at farve i. Men det ville give maail det bedste indtryk af hvordan det kommer til at se ud når det er blevet gjort \"web sikkert\".

Jeg bruger min mors billige 400kr\'s scanner, jeg kan ikke huske hvad det scanner program hedder. Og jeg gider ikke lige at rende ind og tænde hendes computer for at se efter. Håber du kan leve uden : ), men det kan faktisk ikke andet end at scanne.

Til at farve osv. bruger jeg Paint Shop Pro 7
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2002 - 20:19 #61
det jeg sådan set var interesseret i var at finde ud af hvilket filformat scannerprogrammet bruger.

Og hvis nu du bruger PSP til at farvelægge hvorfor bruger du det så ikk oss til at scanne?
(file > import > twain > acquire) og så ka du bare gemme det i psp og så sende det til mig :)
så ka jeg rette alt det der til og så ka du få det tilbage og farvelægge det
Avatar billede pryds Nybegynder
04. januar 2002 - 20:24 #62
programmet gemmer i bmp, men jeg er bange for at scanneren gemmer billedet i jpg et eller andet sted internt. Man kan se den destruktive jpg pakning.

Jeg tror sq ikk\' den er så fin at den kan andet end hvad den gør nu :-/
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2002 - 20:27 #63
jo den kan - min er oss en 400 kr\'s scanner :)
Avatar billede pryds Nybegynder
04. januar 2002 - 20:29 #64
\"så ka jeg rette alt det der til og så ka du få det tilbage og farvelægge det\"

Jeg har faktisk ikke pillet ved noget før jeg lagde farver på.

(er ikke vant til at bruge computeren til at tegne med)

Men du må da gerne få dem og lege med.
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2002 - 20:32 #65
tark :)
det er baer alt det der grums udenom jeg vil fjerne. - du ka egentlig oss selv gøre det - det er ikk så pokkers svært - bare leg lidt med color replaceren
Avatar billede pryds Nybegynder
04. januar 2002 - 20:36 #66
årh det, jo det var også meningen at jeg ville fjerne det, men maail ville jo gerne se med det samme : )

Hvilket format vil du ha\' dem i?, og skal det være monokrom? eller?
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2002 - 20:52 #67
bare gem dem som .psp og smid dem i en mail til popcorn@phunky-popcorn.dk
Avatar billede pryds Nybegynder
04. januar 2002 - 21:11 #68
Min webmail var ikke så glad for en fil på 2,42MB men du kan downloade den her:

http://www.ddmar.dk/scan03.psp
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2002 - 21:54 #69
hmmmmm...... tillod mig selv at farvelægge den da gif formatet jo har nogle problemer med farver af og til :) Har holdt mig så tæt op af de originale som muligt

http://www.phunky-popcorn.dk/image01.gif
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2002 - 21:55 #70
men hende den anden - hva sker der med hendes arm?
Avatar billede pryds Nybegynder
04. januar 2002 - 21:58 #71
den kunne ikke være i scanneren :-(
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2002 - 22:02 #72
ahaaaaa.
men ser det fair nok ud det jeg fik gjort ved den?
Avatar billede pryds Nybegynder
04. januar 2002 - 22:06 #73
åh, jeg så kun den sidste kommentar.

men \"The page cannot be found\" skriver den...
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2002 - 22:08 #74
Avatar billede pryds Nybegynder
04. januar 2002 - 22:16 #75
flot : )

men er den ikke lidt \"hård\" i kanterne, den virker lidt pixel agtig?

he he, og så har du farvet den ene skulder gul :)

Du må da gerne prøve at småde nogle skygger på, hvis du har lyst. Det har jeg ikke nået endnu.

Lige et råd: jeg har på mit billede drejet det hele 1 grad til højre, ellers ser det lidt ud som om hun er ved at tilte.
Avatar billede myplacedk Nybegynder
04. januar 2002 - 22:17 #76
pryds > Flyt papiret, så hele armen kommer med, men så meget som muligt af pigen også er der. Scan igen, så er det rimeligt nemt at sætte de to billeder sammen. :)
Avatar billede pryds Nybegynder
04. januar 2002 - 22:17 #77
småde=smide
Avatar billede pryds Nybegynder
04. januar 2002 - 22:19 #78
myplacedk>

: ) ved det, det hele var faktisk også bare for at vise maail hvordan det så ud.
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2002 - 22:26 #79
skyggelægning må du selv slås med :) du overtager herfra...

det med at det ser lidt pixelagtigt ud kan der nok ikk gøres så meget ved når det skal være transperant
Avatar billede maail Nybegynder
04. januar 2002 - 23:32 #80
den skaql være gennemsigit det er meget vigidt og undskyld jeg glæ,te at sige det fra starten
Avatar billede pryds Nybegynder
05. januar 2002 - 00:03 #81
maail >
har du noget grafik fra din side?
Avatar billede pryds Nybegynder
05. januar 2002 - 00:08 #82
som jeg kan prøve at se...
Avatar billede maail Nybegynder
05. januar 2002 - 00:26 #83
nej jeg har ikke bavgrunden det er en anden der står for det og det bliver en side hvor man selv kan vælge bavgrund og andre ting
Avatar billede maail Nybegynder
05. januar 2002 - 10:49 #84
hvaså hvad bliver det til??? har du fndet ud af noget eller hvad???

jeg er her først5 ved 5 tiden igen SeS
Avatar billede maail Nybegynder
05. januar 2002 - 16:59 #85
hvazåå hvor dan går det med hende????
Avatar billede pryds Nybegynder
05. januar 2002 - 17:02 #86
Det går sådan her:

http://www.kawaii.dk/pigen.gif
Avatar billede pryds Nybegynder
05. januar 2002 - 17:09 #87
kan det bruges?
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2002 - 17:18 #88
hmmm..... hun skulle oss være nøgen på nogen af dem husk det :)
Avatar billede pryds Nybegynder
05. januar 2002 - 17:22 #89
så det er DET i sidder og venter på ; )
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2002 - 17:38 #90
jaaaaaaaaa!!!! vi er jo perverse stoddere :)
ej det var sådan set fordi det jo ville væe surt hvis du sad og lavede en masse forgæves arbejde :)
Avatar billede maail Nybegynder
05. januar 2002 - 17:46 #91
det er da mega flot

og der skal være nogle nøgen
Avatar billede maail Nybegynder
05. januar 2002 - 17:50 #92
det var faktis meningen at de fleste skulle være nøgne
Avatar billede pryds Nybegynder
05. januar 2002 - 18:43 #93
arbejder på det...
Avatar billede maail Nybegynder
05. januar 2002 - 21:01 #94
okay glæder mig hvornår regner du med at være ferdig????? det var ikke for at jave bare lige så du ved det det er der mange her der opfatter det som
Avatar billede pryds Nybegynder
05. januar 2002 - 22:15 #95
jeg skal prøve at have noget klar til i morgen engang, uden alt for meget tøj ; )

For som phunkypopcorn så ganske rigtigt sagde et eller andet sted: \"Kreativitet tager tid\"
Avatar billede maail Nybegynder
06. januar 2002 - 01:08 #96
ja han har ret jeg har selv føldig selv prøvet på at lave hende men det gik ikke
Avatar billede maail Nybegynder
07. januar 2002 - 08:17 #97
hvasååå sker der noget??
Avatar billede pryds Nybegynder
07. januar 2002 - 20:29 #98
Undskyld men jeg har meget travlt for tiden.

Hvornår skal du bruge dem?
Avatar billede maail Nybegynder
08. januar 2002 - 12:19 #99
gerne så hurtigt som muligt
Avatar billede maail Nybegynder
11. januar 2002 - 08:45 #100
jeg ville blive rigit glad hvis de kunne være ferdige torsdag
Avatar billede maail Nybegynder
16. januar 2002 - 08:26 #101
hallo exsistere du i nu???
Avatar billede pryds Nybegynder
17. januar 2002 - 21:51 #102
Af en eller anden grund har jeg ikke modtage en mail ved nye kommentarer, selvom jeg ikke har slået det fra.
Jeg sidder med opgaver til lang op over ørene, så jeg kan det svære ikke gøre grafikken færdig.

Jeg er meget ked af at jeg har spildt din tid på den måde, du kan selvfølgelig velkommen til at bruge det jeg har lavet.

Men du kan helt sikkert finde en lang mere kvalificeret tegner end mig, på denne adresse: http://www.tegnebordet.dk
Avatar billede maail Nybegynder
17. januar 2002 - 22:21 #103
fuck det er noget lordt hhhhuuummm hvem gider så tegne det for mig jeg får nok ikke nogle fra tegnebordet.dk til at gøre det gratis...
Avatar billede maail Nybegynder
21. januar 2002 - 13:56 #104
så tager jeg pointene selv