Avatar billede record Nybegynder
30. december 2001 - 17:51 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Design hjælp!

Hejsa eksperter!!

Jeg søger et smart counter-strike design!

Designet skal være i stil med enten:

www.dipz.dk/penge/design2 elelr

www.cs-portal.dk

I begge design vil jeg gerne have en scroller inde i i selve billedet/baggrunden...
En scroller ligsom:
www.friserverplads.dk/signe

Jeg skal nok sørge for billeder hvis i ikke kender Counter-Strike

Clanen hedder:

nBs    Natural Born Skills

Farverne prøver i jer frem med!!

Icq: 139162228

Avatar billede food4u.dk Nybegynder
30. december 2001 - 18:08 #1
490 point er for lidt!
Avatar billede record Nybegynder
30. december 2001 - 18:15 #2
øhh..Det er et lille smart design...

Jeg tror 490 point er rigeligt!

Men..Jeg kan da tjene nogle flere...Så til jer der vil:

I kan få højst 300 point til!
Avatar billede zzfreakzz Nybegynder
30. december 2001 - 18:15 #3
Jeg prøver !
Avatar billede record Nybegynder
30. december 2001 - 18:16 #4
ok da!!

Har i icq??

så add mig lige!
Avatar billede record Nybegynder
30. december 2001 - 18:29 #5
Hejsa!

Jeg er væk til ca. 20-21 måske kommer jeg før!!!

I kan bare skrive, for jeg har seriQst brug for hjælp!

Bare kom igang ;)
Avatar billede fbb Nybegynder
30. december 2001 - 22:19 #6
laver det for 2000.- kr :0)
Avatar billede fbb Nybegynder
30. december 2001 - 22:21 #7
ps. fang på fbb@frederikbb.dk eller icq: 95195800
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2001 - 22:21 #8
hehe

quote \'Jeg har seriøst brug for hjælp\'

kunne misforstås ;)
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
30. december 2001 - 23:55 #9
--->recod
Kan du selv rediger HTML så fraver også videre kommer til at passe til dig?
Jeg har to designs liggende... Ingen af dem ligner det du ber om, men jeg prøver alligevel med det ene... (Det andet tror jeg selv jeg skal bruge, men er ikke sikkert...)
Det er et jeg selv tidligere har brugt (URL: http://www.clan-km.subnet.dk/News.htm)... En af mine venner har brugt det til en anden, men den er gået ned, det er -|KM|- også...
Jeg er grafikker idiot!!! Kan kun det mest elementære, så du må selv få en til at rette banneret... (Hvis det skal være kan jeg give et par navne på nogel her på Eksperten.dk der er ret cool..?)

Zlimmer ~over&out~
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
30. december 2001 - 23:56 #10
Ups... Hjemmesider er jo bygget op på regler...
Her er den rigtige URL http://www.clan-km.subnet.dk/News.htm

Zlimmer ~over&out~
Avatar billede record Nybegynder
31. december 2001 - 09:51 #11
mczlimmer:::

Det er ikke helt det jeg søger....
Jeg søger en af de 2 nævnte design elelr hvertfald i sil med dem!

Prøv noget andet:)

¨Man ved jo aldrig:

Det kan jo være der kommer lidt penge på bordet..Altså hvis den bliver flot!!

Record
Avatar billede uap Nybegynder
31. december 2001 - 11:05 #12
Record>> MAn må kun oprette EN bruger herinde!!!!!!

Til alle andre: Lad være med at lave noget til ham, I får IKKE jeres penge!
Avatar billede record Nybegynder
31. december 2001 - 11:17 #13
Fuck da dig..

Jeg har givet penge væk før..

Spørg Realone, og Kristian Bjoern!!
Avatar billede record Nybegynder
31. december 2001 - 11:17 #14
Og jeg lovede ikke dig pegne...jeg lovede dig point..spasser!
Avatar billede uap Nybegynder
31. december 2001 - 11:56 #15
Record>> Jeg kan da godt smide ICQ-beskederne herind hvis det er.

Din hukommelse har nok taget skade i julen, tror det er derfor...
Avatar billede uap Nybegynder
31. december 2001 - 11:58 #16
Record>> DEsuden, så har jeg ikke fået et eneste point af dig!
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
31. december 2001 - 14:46 #17
--->uap
Hvilke andre brugere har han?

--->record
Hvor mange penge kan det ende med? Bare sådan ca....

Zlimmer ~over&out~
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
31. december 2001 - 14:49 #18
--->record
Hvorfor er det lige du har accepteret mit svar, hvis det ikke er det du søger?

Zlimmer ~over&out~
Avatar billede uap Nybegynder
31. december 2001 - 15:05 #19
Mc>> Ta\' hans ICQ nummer. Tast det inde som søgeord her på eksperten, så finder du ud af det :)
Avatar billede record Nybegynder
31. december 2001 - 15:30 #20
mcz..shit..jeg ert kommet til at acceptere dit svar..gi mig lige de point tilbage
Avatar billede record Nybegynder
31. december 2001 - 15:31 #21
Det var en fejl mczlimmer!!

Please giv mig de point tilbage!!!
Avatar billede husky Nybegynder
02. januar 2002 - 18:18 #22
Han har lavet noget til mig før... Der fik jeg da mine penge!!!
Avatar billede husky Nybegynder
02. januar 2002 - 18:19 #23
Jeg kan ikke skrive!!!
Jeg har lavet noget før... Hvor jeg fik mine penge!!
Avatar billede uap Nybegynder
02. januar 2002 - 22:28 #24
Husky>> KAn jeg desværre ikke bruge til noget.
Jeg spildte 10 timer på ham, og blev lovet penge for det, men dem har jeg ikke fået, såååh......

Gider heller ikke snakke mere om det, så vigtige er penge sq heller ikke for mig. Jeg hader bare uærlige mennesker...
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
04. januar 2002 - 22:02 #25
NEJ det her er sq for galt!!!

record bliver svinet til - af uap - selvom at uap ingen begrundelser/beviser har for at record er en svindler!!

Andre brugere fortæller at record - efter hvad de har gjort for ham - ikke er en svindler!!

Pludselig giver record - ved en fejltagelse - mczlimmer pointene (som er mange points) og nu vil han sq ik gi pointene tilbage!!

Jeg melder ikke nogen (og er heller ikke mod/med nogen) men syntes bare at dette her er gået helt galt et eller andet sted!!

Det ku jo også være at record egentlig er mczlimmer og bare overfører pointene! JEG ved det IKKE...

Jeg holder her, men med håbet om at en Admin, går herind, og gør ET eller andet!! Der er jo gået noget fuldstændig galt her!!!!!
Og nu har spørgsmålet bare stået tomt i flere dage... HMMMMMMMMM

.::Michael::.
Avatar billede uap Nybegynder
04. januar 2002 - 22:36 #26
Michael>> Øhh, hvorfor er det lige at du blander dig?!?

Spørgsmålet står måske tomt fordi der ikke er mere at snakke om?

Og en anden ting, hvis du nu havde undersøgt record, havde du fundet ud af at han har/har haft 3 brugere herinde i alt!

Jeg har ikke interesse i at svine folk til, som ikke har gjort mig noget. Jeg er ikke dum!

Så til slut, der er ikke noget at melde!
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
06. januar 2002 - 17:19 #27
--->michealb2
Jeg har ikke været inlrheden af en computer (ud over en bærbar uden internet) i næsten 2 uger... Så jeg har først lige set at det var en fejl...
Det var problem et... Nr. 2... Jeg er sgu ikke record, de point jeg har brug for, (prøver) jeg at skaffe lovligt... Med prøver mener jeg, at jeg prøver at besvarre spg, og lykkes det ikke, så er det bare ærgeligt...

--->record
Jeg har som sagt (ovenover til michealb2) ikke været i nærheden af en computer i lang tid...
Men hvordan vil du arranger at du får dine point tilbage? Skal jeg bar oprette et spg og refere til dette spg? (hvis ja hvilken kategori?)

Zlimmer ~over&out~
Avatar billede record Nybegynder
03. februar 2002 - 12:55 #28
ja