Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
30. december 2001 - 12:38 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp med NetExpres på WinXP

Hejsa

Empty2 har problemer med sin ADSL forbindelse hos TDC.

Han har NetExpres, og han kører WinXP.

Han har den driver, som virker til XP, og han har installeret den ordentligt.

Men vi kan ikke finde en guide, som kan vise hvordan man sætter det op på WinXP, så han kan ikke komme på nettet.

Er det muligt, at der tilfældigvis en der sidder derude, som har haft det samme problem før?

Nogen, som kan hjælpe?

På Forhånd Tak

/Daniel Dipó (skriver for Empty2)
Avatar billede a1a1 Novice
30. december 2001 - 12:44 #1
Jeg går udfra at det er ADSL der er tale om

Har han opraderet til XP????
(dvs det er en gammel ADSL forbindelse)

Så er problemet nok at han er tilknyttet TDCs gamle ADSL servere, og de er ikke kompatible med WinXP.

Man kan dog blive flyttet til deres nyere servere (der dur med XP), selvfølgelig mod et mindre gebyr.......
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 12:49 #2
Prøv at se om du kan bruge det her...
http://www.eksperten.dk/spm/145256
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
30. december 2001 - 14:11 #4
Tak, men jeg tror at Empty fandt ud af det selv, noget med at han skulle konvertere sin ADSL forbindelse til router eller sådan noget...
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
30. december 2001 - 14:35 #5
Jeg finder lige ud af, om han har fået det lavet, og så vender jeg lige tilbage...
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 17:16 #6
ok
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
30. december 2001 - 23:05 #7
Nå, Empty2 sagde sit abonnement op hos TDC...så jeg lukker Spm.
Avatar billede olai Juniormester
31. december 2001 - 01:12 #8
Det var da pudsigt.............................................................