Avatar billede askims Nybegynder
29. december 2001 - 11:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

XL - ombytning af x- og y-akse?

Hej

Hvordan bytter man om på disse to akser?

Jeg har mine faste variable til at stå ud af x-aksen og værdierne til disse er op af y-aksen. Jeg vil gerne have mine faste variable til at stå op af y-aksen og værdierne til at stå ud af min x-aksen, men hvordan gøres dette?

ASKIMS
Avatar billede lsimony Nybegynder
29. december 2001 - 12:10 #1
Højreklik på grafen.
Vælg Sourch Data.
Vælg faneblad Series.
Her kan du ændre, hvorfra din x og y data skal komme fra.

Jeg går udfra at du har brugt et XY-scatter diagram.

Hilsen

Lsimony
Avatar billede askims Nybegynder
02. januar 2002 - 09:26 #2
Det har jeg prøvet.

Men det giver ikke det ønskede output. Det, jeg har i øjeblikket, er to kurver, der begge er konvekse, hvis kurven bliver lavet, som jeg ønsker, vil de blive konkave. Hvis jeg laver det om efter lsimony\'s foreskrifter, får jeg ti kurve!
Avatar billede askims Nybegynder
21. januar 2002 - 14:18 #3
Da dette spørgsmål nu har stået åbent i lang tid uden nogen har kommenteret det, går jeg ud fra, at det er en af de ting, xl åbenbart ikke kan!

ASKIMS