Avatar billede tgm Nybegynder
27. december 2001 - 18:32 Der er 20 kommentarer og
3 løsninger

Grafikkort

Kan man sætte en x-tra køler på et grafikkort.
TGM
Avatar billede tolleboy Nybegynder
27. december 2001 - 18:34 #1
Ja. På nogle lydkort kan du sætte flere på.

Men ellers kan du bare lave noget fikst i dit kabinet, og sætten en køler uden for dit lydkort, som køler det.... Det skal du så bare sætte i et af de strøstik der er i kabinettet...
Avatar billede tgm Nybegynder
27. december 2001 - 18:38 #2
lyd??
det er et grafikkort, og jeg ville helst hvis det på selve grafik cpu\'en
Avatar billede initializing Nybegynder
27. december 2001 - 18:50 #3
Han mente nok også grafikkortte =)
Avatar billede tgm Nybegynder
27. december 2001 - 18:52 #4
man kan da aldrig vide vel
Avatar billede xtom2 Nybegynder
27. december 2001 - 18:54 #5
Ja, du kan nemt, og ofte uden at det kræver en større fingerfærdighed, montere en ekstra køler på dit grafikkort. Eksempelvis har jeg stadig 2 kølere på mit eget; den originale fan er flyttet til undersiden af GPU\'en, og dens egen plads er overtaget af en TT Blue Orb.

Tag evt. et kig ind hos Studiedata;
http://www.studiedata.dk/group.asp?group=115

Mvh
Xtom` =)
Avatar billede giomx| Nybegynder
27. december 2001 - 18:58 #6
.... hvilken GPU har du ?
mit GeForce 2 GTS kører upåklageligt UDEN sin køler... desuden er det bare en x-tra støjsender...
Avatar billede giomx| Nybegynder
27. december 2001 - 18:58 #7
så med mindre det er en Radeon 8500 el. GeForce 3 såee....... ville jeg tage køleren af ?
Avatar billede tgm Nybegynder
27. december 2001 - 19:04 #8
Det er et Palit Daytona Geforce 3 med 64 MB DDR ram og tv-out

giomx => tror du ikke kortet vil brænde af hvis jeg tager køleren af???
Avatar billede giomx| Nybegynder
27. december 2001 - 19:07 #9
arhh....... næppe.. .. eller dvs. ANER det ikke heehee.... mit GF2 GTS gør ikke... selvom detblir lidt hedt for den...

- hvis endelig du vil sætte ny køler på.. så sæt en M********* køler på hele kabinetet.. selv min 800Mhz PIII coppermine kunne godt trænge til lidt kølige omstændigheder :\'(
Avatar billede tgm Nybegynder
27. december 2001 - 19:08 #10
Desuden er det fordi min pc fryser i spil med mit geforce 3 kort, skiftede så til et geforce 2 kort og det køre fint.
Avatar billede tgm Nybegynder
27. december 2001 - 19:09 #11
Men det er sQ ikke optimalt
Avatar billede giomx| Nybegynder
27. december 2001 - 19:09 #12
mm... hvad med dine drivere ? og er spillet CS ?
Avatar billede tgm Nybegynder
27. december 2001 - 19:12 #13
nyeste driver til XP og det er spillet RED FACTION og RTCW
Avatar billede giomx| Nybegynder
27. december 2001 - 19:16 #14
.......... ved sq ikke nok på de områder.... men mit kører upåklegeligt.... =(\'\'\'\' så jeg ved sq ikke lige hvad jeg skal sige...... prøv at sætte spillet til at køre  1014x768 32bit 75Hz for det kan oz være selve din skærm der ikke kan førge med? (grunden til jeg spørger til CS var at Half-life har nogle problemer med \"for hurtige\" GFx-kort....)
Avatar billede giomx| Nybegynder
27. december 2001 - 19:17 #15
oh kom lige i tanke om dit reelle spsm.. og jeg må sige som xtom ... JEPper det kan man godt =)
Avatar billede tgm Nybegynder
27. december 2001 - 19:24 #16
Oki, men det vi har snakket om lyder ozze som en mulighed, vil lige prøver det

lader SPM stå indtil da

TGM
Avatar billede giomx| Nybegynder
27. december 2001 - 19:26 #17
oki
Avatar billede giomx| Nybegynder
27. december 2001 - 19:58 #18
virker det ?
Avatar billede tolleboy Nybegynder
27. december 2001 - 23:13 #19
tgm  -> sorry, jeg skrev forkert... Men det var som sagt graffikkort jeg mente....
Avatar billede tgm Nybegynder
28. december 2001 - 23:38 #20
giomx => det blev lidt bedre
TGM
Avatar billede giomx| Nybegynder
29. december 2001 - 01:31 #21
hmm men chrasher det nu ?
Avatar billede tgm Nybegynder
29. december 2001 - 15:06 #22
jeg vil lige prøve med en ny x-tra køler
TGM
Avatar billede lordt_nelson Nybegynder
12. juni 2002 - 23:58 #23
har du sat en anden køler på - mester