Avatar billede ult Nybegynder
25. december 2001 - 21:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

FBI advarer nu mod Windows XP

FBI har opfordret brugere af Microsofts Windows XP til at gøre alt for at få lukket et sikkerhedshul i programmet som kan
skabe problemer. Sikkerhedshullet kan gøre det let for hackere at trænge ind i den enkeltes computersystem, skriver Reuters.

FBI opfordrer brugerne til at slå \"Universal Plug and Play\" enheden fra, hvis man ikke bruger den. Hackere kan også den vej tiltvinge sig adgang til ellers sikre systemer.

Siden den 11. september har FBI advaret mod såkaldte \"Denial of Service\" angreb, og det er særligt over for den type hacker-angreb, at Windows XP er sårbart.

FBI har drøftet sikkerhedsproblemet med Microsoft, men Microsoft har ikke ønsket at kommentere sagen.

Kilde: infopaq.dk [25-12-2001 19:41]
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
25. december 2001 - 21:55 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. december 2001 - 21:56 #2
Avatar billede sluppi Nybegynder
25. december 2001 - 21:56 #3
kan du ikke lige lukke...
Avatar billede trismegistos Nybegynder
25. december 2001 - 23:13 #4
Nu kan vi så give El-Qaeda skylden for at XP er noget makværk.

Glædelig Jul fra Trismegistos  :}
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
25. december 2001 - 23:14 #5
hehe