Avatar billede nilsh Nybegynder
11. april 2000 - 09:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Drivere til Terratec A3d Xlerate

Jeg købte ovenstående som bulk, regnede med at kunne hente driverne på nettet; det kunne jeg, men WinZip kan ikke åbne dem !
Kan du hjælpe mig så jeg kan få det ellers lækre lydkort til at fungere, vil jeg være meget  taknemmelig.

nilsh
Avatar billede snowball Novice
11. april 2000 - 09:50 #1
Har du hentet driverne fra denne side: http://www.terratec.net/support/drivers/xlerat_drivers.htm

Jeg har lige prøvet at hente driveren til Win9x og den kan jeg sagtens pakke ud !

Har du evt. prøvet at hente filen ned igen ? Mange gange så hjælper det at hente filen igen hvis WinZip ikke kan åbne den !

Snowball
Avatar billede gnarf Nybegynder
11. april 2000 - 11:08 #2
Nogen gange virker selfextraction delen af zip filer ikke, men derfor kan de (nogen gange) godt pakkes ud ved højreklik på filen, og så vælge extract to...
Avatar billede snowball Novice
18. april 2000 - 11:24 #3
Kan du ikke lige acceptere eller afvise svaret, så vi kan "komme videre" ???

Snowball