Avatar billede Slettet bruger
19. december 2001 - 20:53 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

inspiration!

davs med jer derude. mig og en af mine venner ledder efter inspiration på nettet. så fandt jeg siden: http://www.pc-planet.dk/index.asp , som jeg sys er rimlig flot. (VI VIL IKKE RIPPE DET, bare lave noget ligne)... Hvad syntes i om idéen med tablerne på http://www.pc-planet.dk/index.asp ???
Avatar billede first-8 Nybegynder
19. december 2001 - 21:01 #1
Jeg synes faktisk det er lidt kedeligt, men det må du vel egentligt selv om, i sidste ende. Selv kan jeg bedre lide sider som http://www.comcools.com og http://www.highonpixels.dk - Men igen, det er et spørgsmål om smag. p.t er jeg selv igang med et site om CS, mig og en af mine venner ville gerne lave en CS clan.. Der er dog ikke så mange medlemmer endnu. Men i kan alle se sitet på http://www.friserverplads.dk/ka0z_clan/ - I må meget gerne maile mig på Toke_WF@OFiR.dk og skrive jeres mening.

/ Toke
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2001 - 21:04 #2
øhmm.. nu snakker vi altså om stillen : http://www.pc-planet.dk/index.asp , altså med de der firkanter.. ik om din side, eller om andre proff designers sider...
Avatar billede first-8 Nybegynder
19. december 2001 - 21:07 #3
Hallo, du spørger mig om, hvad jeg synes om stilen, og jeg svarer dig på, hvad jeg synes om grimme gule firkanter. Hvad forlanger du mere?

Men for at skære det ud i pap: Jeg synes dine tables er grimme.
Avatar billede ecoon Nybegynder
19. december 2001 - 21:08 #4
Godt ord igen...!

/ecoon
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2001 - 21:09 #5
Ja okay, men du behøver bare ikke at sige hvad du selv kan lide, da det ikke kommer mig ved. at all!.. og så at du ogsp skal reklamere med din egen side???..

Drop det lige... Og lad os gå tilbage til emnet..
Avatar billede first-8 Nybegynder
19. december 2001 - 21:14 #6
Nå.. ok. Hvad angår emnet: Jeg har sagt min mening om ideen med tables. Jeg tror de fleste har fattet, hvad DEN var ;)

/Toke
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
19. december 2001 - 23:16 #7
Hej...

Siden du henviser til har da et rimelig concept, jeg personligt syns bare ikke om farve sammensætningen men det kunne man jo selv lege lidt med.

Også skal der nok også lidt mere grafik ind på siden så ville den være okay.

men held og lykke med projektet og husk nu at få den vurderet her på e*.dk så vi kan se det færdige resultat.

Vh. Thomas Nielsen
www.TekniskDesigner.dk
Avatar billede alpapa Nybegynder
20. december 2001 - 01:10 #8
Ideen med de store rammer kan jeg godt lide, personligt ville jeg vælge en anden bgfarve - minder mig om et pornosite ;-)
De gule/orange kasser skulle også efter min mening have en mere dæmpet farve, de skærer lidt i mine øjne. Menuen er ok og overskuelig - så pøj-pøj med det.
alpapa
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2001 - 13:02 #9
Jeg takker for at i endlig har sagt noget efter jeres meningn, isteden for bare at sige. Det er kanon grimt... Og ja jeg vil lave om på de der boxe. of måske ligger et backgroundimage bag det hele, og så gøre box\'en gennemsigtige....
Avatar billede kalkunen Nybegynder
20. december 2001 - 21:23 #10
bob bob bob
Ikke lige min smag, prøv noget pænere!!!

/Kalkunen