Avatar billede fico Nybegynder
17. december 2001 - 22:14 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Norddisc web?

Hej

Er der nogen der kender noget til Norddic web?
Er de gode? Hvordan er deres support? og deres oppetid? Ændre de tit i tingene? Jeg kan bruge alt om dem.

Med Jule-hilsner
Peter Bøgh
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. december 2001 - 22:21 #1
Avatar billede ult Nybegynder
17. december 2001 - 22:28 #2
Inden du vælger, så tjek lige

http://www.friserverplads.dk

Her er det gratis. 8-)

/ulf
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. december 2001 - 22:30 #3
ulf> Hvad har det med dette spm. at gøre?
Avatar billede ult Nybegynder
17. december 2001 - 23:14 #4
Hej bacardil,

Du refererer selv til et tidligere stillet spørgsmål, hvor mange ser prisen på websites som en vigtig parameter. Af den grund nævner jeg friserverplads.dk.

Det burde nok have været en kommentar og ikke et svar.

Rent principielt mener jeg dog, at det er spørgeren, der alene har retten til at censurere svarene til sit spørgsmål. Det er jo kun spørgeren der kan vide, hvad der er overflødige svar.  Naturligvis er der grænser for hvor overflødig det giver mening at være, og til den gråzone er vel kommentarerne. Og indrømmet mit indlæg burde være givet som kommentar.

8-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. december 2001 - 23:17 #5
ult>

Hvis du læser ejeren af den tråd jeg refererer til. Så skriver han følgende.:

De har ufatteligt mange nedetider

plus

fordi ndw skulle have en god service, hvilket de også har

Mener du ikke at det er et svar på hans spørgsmål, mens du bare begynder at nævne et helt andet site end det han ville have erfaringer med.

Men du mener måske at han spurgte om andre gode steder.. For så vis det lige for mig.
Avatar billede ult Nybegynder
17. december 2001 - 23:24 #6
Beklager hvis den gode vilje løb af med mig med det svar.

Rent principielt mener jeg dog, at det er spørgeren, der alene har retten til at censurere svarene til sit spørgsmål.

Sov godt.
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. december 2001 - 23:25 #7
Det kan du have ret i, men nu gjore jeg det pga. jeg personligt ikke kunne se et svar i det.. Nok om det.

Sov godt til dig oxo.
Avatar billede fico Nybegynder
18. december 2001 - 09:30 #8
Det er bare det at du ikke kan bruge domain på friserverplads.dk
Men kun:
www.friserverplads.dk/dit-navn
www.freewebsite.dk/dit-navn
www.amore.dk/dit-navn

Ken der i andre der kan tilbyder ca. 20-50 mb plads PHP og MySQL til rimlige priser?
Avatar billede ult Nybegynder
18. december 2001 - 10:59 #9
Jeg har ikke prøvet andet end friserverplads, men måske kan nedenstående links hjælpe.

http://www.internetplads.dk/
http://www.jasmedia.dk/webhotel/wh-gratis.htm
http://www.script.dk/link.asp?category=1,29,31

Julehyg, Ulf
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. december 2001 - 11:07 #10
www.web-sale.dk

ult> Gratis webhoteller tilbyder 99.99% af dem ikke mulighed for eget domæne.
Avatar billede ult Nybegynder
18. december 2001 - 11:47 #11
Hej bacardil,

Kan det passe, at du enten ejer eller arbejder for web-sale.dk?
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. december 2001 - 11:50 #12
Det er korrekt. Du kan altid kigge i mit minisite.

Regner ikke med at du sagde det pga. du tror det er noget jeg holder tæt ind til mig?
Avatar billede ult Nybegynder
18. december 2001 - 11:52 #13
Jeg er bare ny her, 3 dage er det blevet til.
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. december 2001 - 11:54 #14
4 dage står der i din profil :o) Men ellers velkommen til og jeps, jeg har tæt kontakt med Web-Sale.dk.
Avatar billede fico Nybegynder
18. december 2001 - 15:29 #15
Bacardil er det muligt at man kan få lavet et \"specielt\"-webhotel?
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. december 2001 - 15:30 #16
fino> Det skulle der ikke være noget prob. for. Dog vil jeg i sådan et tilfælde bede dig om at skrive alt det skal indeholde til ps@web-sale.dk - Så vil jeg kigge på det.
Avatar billede fico Nybegynder
18. december 2001 - 15:49 #17
Ok.
Avatar billede fico Nybegynder
18. december 2001 - 22:26 #18
Den server jeg skal skrive fra har lige lukket alle internet-gateways (det er et intranet jeg har \"hoved\"-email hos). Så..., men det kommer en af de nærmeste dage.
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. december 2001 - 22:30 #19
fino nok..
Avatar billede fico Nybegynder
19. december 2001 - 12:24 #20
Endelig kom freepaq mail server op at køre igen. Så du for det fra en anden email :)