Avatar billede thomas13 Nybegynder
16. december 2001 - 20:22 Der er 3 kommentarer

oprettele af forbindels ved klik på eksplorer ikonet

Har en lille iriterende problem. Når jeg skal på nette og surfe skal jeg først oprette forbindels. Dette gør jeg ved at klikke åbne outlook express. Derefter kan jeg klikke på eksplorer ikonet for at \"surfe\" kommer på nette. Hvis jeg gør det i omvendt række følge kan jeg ikke oprette forbindelse. Jeg VED at det kan lade sig gøre at klikke på eksplorer ikonet og komme direkte på nette, men jeg kan ikke huske hvordan. Så er der ikke nogen der kan fortælle hvordan jeg gør det :-)
Avatar billede peet-49 Novice
16. december 2001 - 20:29 #1
Det er fordi du har tabt en exefil til explorer, hvis du går i tilføj/fjern programmer-windowsinstallation-installer explorer, så kører det igen. Har du opdateret din explorer, kan du i tilføj/fjern programmer, under explorer- tryk-fjern- derefter reparer explorer.
Avatar billede dover Nybegynder
16. december 2001 - 20:31 #2
oppe i menuen åbner du Tools->internet options
klik på fanebladet \"connection\"
hvis der ikke allerede er nogle modem forbindelser der, så må du oprette dem ellers så sæt et hak ved: \"Always dial a connection\"

hvis du har en dansk IE, må du lige selv oversætte det.
Avatar billede thomas13 Nybegynder
17. december 2001 - 08:14 #3
peet49 der prøver jeg lige. NB har en win98