Avatar billede mad_iztar Nybegynder
16. december 2001 - 19:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

billeder

hvordan laver jeg en administrativ underside af en anden side, hvor jeg så vil være i stand til at sætte billeder ind, og rette i teksten.
meningen er at lave en side, som kan opdateres gennem en administrativ bagindgang, så man således slipper for at skulle uploade siden på ny. grunden til at jeg skal ide dette er at jeg er ved at lave en side til en bekendt, der mildt sagt, ikke ved så meget om computere!
men hvis der skulle være nogen med gode alternativer, så vil jeg da også gerne høre herom!
Avatar billede proboss Nybegynder
16. december 2001 - 19:39 #1
Det kan laves I ASP uden de store probelemer der er ikke svært at lave men det tager tid

//proboss
Avatar billede keysersoze Guru
16. december 2001 - 19:39 #2
du bliver nødt til at bevæge dig ud i asp, php eller noget, og så bygge en database på... frontpage er slet ikke gearet til at klare sådan noget

lær noget nyt - kig på fx html.dk netcoders.dk og activeserverpages.dk hvis det var noget at lave med asp
Avatar billede mad_iztar Nybegynder
16. december 2001 - 22:13 #3
har bare et lille probz, jeg kender absolut intet til asp
Avatar billede keysersoze Guru
17. december 2001 - 04:13 #4
Så må den enten lære det, finde en anden til opgaven eller opgive det
Avatar billede mad_iztar Nybegynder
19. december 2001 - 07:38 #5
hmm, er det ikke muligt at lave det sådan at alle en billeder til ens gallari, ligger i en bestemt mappe, hvor siden selv finder de forskellige billeder, laver dem om til tumbnails og sætter dem ind på hjemmesiden i et givet system??? dvs. 4 tumbs pr linie eller noget i den stil.
Avatar billede keysersoze Guru
02. januar 2002 - 23:57 #6
jo