Avatar billede zupastar Nybegynder
08. december 2001 - 16:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

overskrift på spørgsmål...

Kan man ikke lav e sådan et eller andets script så folk ikke kan skrive andet endforbogstavet stort i titlen... JEg skriver dettet fordi jeg er ved at være godt og grundigt træt af at folk skriver overskrifter som HJÆÆÆÆÆÆÆLP, VIRUS? mm. osv.
Ja det er jo bare min mening...
hvad er jeres?

Zupa*
Avatar billede mlr Nybegynder
08. december 2001 - 16:56 #1
Syntes faktisk også at det er lidt ireterende at folk bare skriver HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLÅ eller NEEEEEEED LOGO! eller sådan ngoet i den stil... [Eller KIG HER for den sags skyld]

-MLR
Avatar billede greybeard Nybegynder
08. december 2001 - 17:07 #2
Det gør det nu nemt at vælge dem fra, som noget man ikke gider interessere sig for.:-)
Avatar billede zupastar Nybegynder
08. december 2001 - 17:08 #3
tjaaaa... jeg bliver bare så irriteret i mit lille hoved hver gang jeg er sådan en overskrift!
Avatar billede zhark Nybegynder
08. december 2001 - 17:48 #4
et er jo (desværre) nok et uløseligt problem!
Der er vel små 20.000 brugere, netop de der bruger den slags overskrifter kan deles i 2 grupper - vel 85% der sjældent bruger eksperten og 15% der sikkert bevidst \"provokerer\". Når nogle træder ud af de roller kommer andre ind... såeee håbløst.
Ligeledes: Logo ønskes - INGEN YDERLIGERE OPLYSNINGER, ja man græmmes (:
Avatar billede zupastar Nybegynder
08. december 2001 - 18:56 #5