Avatar billede maxium Novice
07. december 2001 - 20:15 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

download accelrator #¤%/&()#¤%&

Der er en zip fil jeg skal hente på http://www.avault.com/cheats/getcheat.asp?game=dl_efmisave men når jeg vil hente den så kan den ikke hentes med download accelrator og vil derfor lukke download accelrator men når jeg vil hente den så starter download accelrator igen men hvordan gør jeg så at den ikke starter (uden en at slette den)
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2001 - 20:23 #1
I DAP: Downloads -> Options : Tøm tekstfeltet med filextensions.

Når du senere vil bruge DAP igen går du samme vej, men klikker på \'Default\'.
Avatar billede meka Nybegynder
07. december 2001 - 20:24 #2
Jeg vil mene at du skal højre klikke ikonet nede i din explorer, så kommer der en frem der hedder exit, så lukker du hele DAP ned

Meka
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2001 - 20:25 #3
du skal bare holde ALT nede når du trykker på linket
Avatar billede sluppi Nybegynder
07. december 2001 - 20:27 #4
højreklik på DA\'s ikon i systray -> disable browser integration.

så kan du enable den igen når du har lyst.
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2001 - 20:27 #5
space: Doh... Du har ret.. En smule nemmere end mit forslag ;)
Avatar billede maxium Novice
07. december 2001 - 20:27 #6
er der ikke en nemmer måde som distable entable
Avatar billede maxium Novice
07. december 2001 - 20:29 #7
point til alle (så er alle glade jubiii) tak for hjælpen :-)
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2001 - 20:31 #8
takker ;)
Avatar billede sluppi Nybegynder
07. december 2001 - 20:32 #9
takker :-D
Avatar billede meka Nybegynder
07. december 2001 - 20:32 #10
tak, men hvordan får man de point

er ny her

Meka
Avatar billede Chewie Novice
07. december 2001 - 20:59 #11
når skriver ... kandu vælge kommentar eller svar ... hvis du mener du har svaret vælger du selvføgelig svar hvis du har en kommentar vælger du ........... gæt  :o)