Avatar billede rpp Nybegynder
07. december 2001 - 13:36 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

IBM 60GXP 40GB!

Jeg har lige købt en 1 måned gammel IBM 60GXP 40GB hd.
Men har lige et par spørgsmål.
Er der ikke bundplade på denne model? Jeg kan se at der er skrue huller, men der er ingen bundplade!
Da den jo kun er 1 mdr. gammel, er der jo stadig næsten 3 års garanti på, men skal man have kvitteringen på hd´en, eller er det nok med den dato som står på den?

RPP@
Avatar billede robenogknud.dk Nybegynder
07. december 2001 - 13:42 #1
hvad mener du med bundplade... for der sidder jo et print på en harddisk... og jeg mener at den harddisk som du henviser til er med synlig printplade...
Avatar billede rpp Nybegynder
07. december 2001 - 13:45 #2
Ja, ok, det er synligt print jeg taler om, men det er bare fordi at der er 4 skrue huller, så det ligner at der har været en plade på!

RPP@
Avatar billede maxium Novice
07. december 2001 - 13:45 #3
har selv sådan en men der er ingen bundplade til den
Avatar billede maxium Novice
07. december 2001 - 13:45 #4
såå der mangler ikke noget :-)
Avatar billede robenogknud.dk Nybegynder
07. december 2001 - 13:47 #5
finno ;)  deler du så point ud nu?
Avatar billede rpp Nybegynder
07. december 2001 - 13:55 #6
Jeg syntes ikke lige at jeg har fået svar på hele mit spørgsmål????? Er der slet ingen der ved det?

robenogknud.dk > Du skal trykke \"Svar\" ude i siden, for at gøre dig forhåbninger om at få point  :o)

RPP@
Avatar billede maxium Novice
07. december 2001 - 13:58 #7
du skal have en kvitering for at bevise at du har købt den fra dem
Avatar billede msmows Nybegynder
07. december 2001 - 14:06 #8
De 4 huller er til montering, såvel som dem på siderne.
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
07. december 2001 - 14:06 #9
Datoen burde være nok, hvis han bare afleverer den til IBM, det er jo sådan set dem der står for garantien.

- Rod
Avatar billede rpp Nybegynder
07. december 2001 - 14:18 #10
rodfrugten > Tænkte bare på, hvad hvis den er stjålet, det kan de jo ikke tjekke så?

RPP@
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
07. december 2001 - 23:46 #11
Tja... er den da det :-)
Jeg har ikke sat mig ind i det, men de skriver nogen gange på disken hvornår garantien gælder til, hvilket jo kan være ganske praktisk hvis man mangler en kvittering. Hvis den er stjålet og det er anmeldt så kan de vel se det ud fra serienummeret?

- Rod